رئیسی در پاسخ به تماس پوتین: توافقات دو کشور برای گسترش همکاری‌ها در عرصه انرژی و ترانزیت سازنده بوده است

رئیس جمهور توافقات ایران و روسیه برای گسترش همکاری‌ها در عرصه انرژی و ترانزیت را سازنده و مثبت توصیف و بر لزوم افزایش همکاری و هماهنگی‌های فیمابین تاکید کرد.
کد خبر: ۵۶۸۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴ - 19January 2023

رئیسی در پاسخ به تماس پوتین: توافقات دو کشور برای گسترش همکاری‌ها در عرصه انرژی و ترانزیت سازنده بوده استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، آیت‌الله دکتر «سید ابراهیم رئیسی» بعد از ظهر امروز پنجشنبه در پاسخ به تماس تلفنی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه، ضمن مرور روابط دو جانبه و منطقه‌ای تهران-مسکو، بر لزوم افزایش همکاری و هماهنگی‌های فیمابین تاکید کرد.

رئیس جمهور همچنین توافقات دو کشور برای گسترش همکاری‌ها در عرصه انرژی و ترانزیت را سازنده و مثبت عنوان کرد و افزود: از حل و فصل مسائل سوریه در چارچوب روند آستانه حمایت می‌کنیم.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه نیز در این گفتگوی تلفنی از آمادگی و علاقمندی کشورش برای ارتقای همکاری‌ها با جمهوری اسلامی ایران در زمینه انرژی و نیز گسترش همکاری‌ها در عرصه حمل و نقل و ترانزیت خبر داد.

رئیس جمهور روسیه همچنین بر اهمیت مذاکرات روند آستانه در حل و فصل مسائل سوریه تاکید کرد و همه طرف‌ها را متعهد به آن دانست.

انتهای پیام/۹۳۳

نظر شما
پربیننده ها