رئیس عقیدتی سیاسی فراجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

روایت غلط دشمن از دفاع مقدس برای جوانان و نوجوانان/ یکی از مصادیق جهاد تبیین بیان حقایق دفاع مقدس است

حچت‌الاسلام ادیانی گفت: یکی از مصادیق بارز عرصه جهاد تبیین، بیان رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۵۶۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۰ - 20January 2023

روایت غلط دشمن از دفاع مقدس برای نسل جوان/ یکی از مصادیق جهاد تبیین بیان حقایق دفاع مقدس استحجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه جوانان امروزی ما دوران هشت سال دفاع مقدس را درک نکردند، اظهار داشت: یکی از مصادیق بارز عرصه‌های جهاد تبیین، بیان خاطرات و معارف هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان است.

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس وظیفه‌شان تبیین مسائل دفاع مقدس برای نسل جوان است.

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا افزود: یکی از پرچمداران شاخص جهاد تبیین در صدر اسلام وجود مقدس حضرت زهرا سلام‌الله‌علی‌ها است که توانستند با آن خطبه‌های قرا پیام واقعه غدیر را منتقل کنند؛ حضرت زینب (س) هم پرچمدار جهاد تبیین واقعه عاشورا است. اگر ما روایت نکنیم دیگران به غلط روایت می‌کنند و جای جلاد و شهید را عوض می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه هدف دشمنان اسلام این است که معارف و فرهنگ حیاتبخش دفاع مقدس به گوش جوانان ما نرسد، اظهار داشت:  اگر ما وارد جهاد تبیین نشویم قطعأ همرزمان شهید ما را مورد سوال و مؤاخذه قرار خواهند داد.

حجت‌الاسلام ادیانی اضافه کرد: باید در همه مقاطع تحصیلی از دبستان تا مقطع دکتری، این ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان برای نسل جوان بازگو شود تا نسل جوان درک و شناخت درست و واقعی از دوران دفاع مقدس داشته باشند.

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا گفت: بیان معارف دفاع مقدس یک اقدام مقدس و ارزشمندی است و همگان تکلیف دارند. ملت ما عاشق جهاد و شهادت است و همگان تشییع باشکوه شهدای گمنام را چند روز پیش دیدیم که چطور ملت ایران از این قهرمانان استقبال کردند و تا زمانی که این فرهنگ در بین ملت ما رایج است، شکست دشمنان همیشگی و دائمی است.

وی ادامه داد: یکی از مصادیق بارز عرصه جهاد تبیین، بیان رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است. اگر ما واقعیت‌های جنگ هشت‌ساله را روایت نکنیم قطعا مورد مواخذه و سوال شهدا و خانواده‌های شهدا قرار خواهیم گرفت

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار