فرماندار خمین:

اجرای ۱۱ برنامه محتوایی در هفته فرهنگی خمین

کمانکش گفت: برگزاری هفته فرهنگی برآستان آفتاب در خمین نشان داد، با تجمیع ظرفیت ها و توانمندی ها می توان در هر شرایطی خدمات بزرگی را ارئه داد.
کد خبر: ۵۶۸۱۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸ - 20January 2023

اجرای ۱۱ برنامه محتوایی در هفته فرهنگی خمینبه گزارش ‌دفاع‌پرس از اراک، «حمید کمانکش» امروز (جمعه) در آیین اختتامیه هفته فرهنگی بر آستان آفتاب در خمین اظهار داشت: هفته برآستان افتاب به عنوان اولین رویداد با این نام در این شهرستان برگزار شده و امید است در سال‌های بعد نیز این برنامه با قدرت بیشتر ادامه داشته باشد. 

وی افزود: برگزاری این هفته نشان داد، با تجمیع ظرفیت ها و توانمندی ها می توان در هر شرایطی خدمات بزرگی را ارئه داد. در قالب برنامه هفته فرهنگی خمین توان ها درهم آمیخت و دل ها واحد شد که نتیجه آن برگزاری ۸ روز برنامه تحت عنوان هفته فرهنگی برآستان افتاب بود. 

کمانکش ادامه داد: بهترین بخش این برنامه ها پیوند آنها با خدمت رسانی به مردم بود. در این چند روز نوجوانان و جوانان با شور و شوق بالا در کارگاه های مختلف شرکت کردند. 

وی با اشاره به ظرفیت عظیم بیت تاریخی حضرت امام راحل در خمین گفت: این ظرفیت مغفول مانده بود ولی با برگزاری این رویداد، طلیعه احیای این ظرفیت ها رقم خورد که تلنگری برای مسئولین استانی و کشوری نیز بود چراکه این ظرفیت ها نعمتی است که باید از آنها استفاده شود. 

فرماندار خمین ادامه داد: نام امام راحل بالاترین ظرفیت است و نمیتوان آن را با هیچ ظرفیتی مقایسه کرد، از طرفی این مکان و نیروی انسانی موجود در آن نیز ظرفیت دیگری است که باید مورد توجه باشد. 

کمانکش خاطرنشان کرد: ۱۱ برنامه محتوایی و ۴۰ نوع خدمت فرهنگی و اجتماعی، از صبح تا شب در این هفته ارائه شده است. 

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار