امام جمعه داراب:

ادعاهای اروپای تروریست در مورد ایران و سپاه، مضحک است

حجت‌الاسلام «خسروی» گفت: نوه‌های هیتلر و اروپایی که در دو جنگ جهانی حدود ۸۰ میلیون آدم را کشت، به سپاه می‌گوید تروریست که این حرفشان خیلی مضحک است.
کد خبر: ۵۶۸۱۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱ - 20January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، حجت‎الاسلام والمسلمین «محمدرضا خسروی» امام جمعه شهرستان داراب امروز جمعه سی‌ام دی ماه، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه داراب با بیان اینکه نوه‌های هیتلر به ما می‌گویند تروریست، ابراز کرد: اروپایی که در دو جنگ جهانی حدود ۸۰ میلیون آدم را کشت، به سپاه می‌گوید تروریست که این حرفشان خیلی مضحک است.

امام جمعه داراب با اشاره به راهبردهای غرب برای محاصره دیپلماتیک ایران در دوران پساآشوب، اظهار کرد: راهبرد اصلی دشمن حذف کانال‌های دیپلماتیک و حمله و خنثی‌سازی بازوی نظامی ایران است.

وی با بیان اینکه نوه‌های هیتلر به ما می‌گویند تروریست، ابراز کرد: اروپایی که در دو جنگ جهانی حدود ۸۰ میلیون آدم را کشت، به سپاه می‌گوید تروریست که این حرفشان خیلی مضحک است.

امام‌جمعه داراب اذعان کرد: تروریست، همان اروپایی است که سربازهای خودش را هم ترور می‌کرد و گواه این ادعا اعدام  ۳۰۶ نفر از سربازان انگلیسی توسط خود انگلستان بود.

خسروی یادآور شد: سپاه زمانی که تازه‌ تأسیس بود و فرمانده‌هایش ترور می‌شدند، جنگ ۸ساله مقابل ابرقدرت‌ها را پیش بُرد و ذره‌ای پا پس نکشید و هم اکنون درخت تنومندی شده که قدرتش بر احدی پوشیده نیست.

خطیب جمعه داراب تصریح کرد: این سیرک مسخره و عمل کودکانه اروپا درباره سپاه، قابلیت اجرایی ندارد، زیرا آنها توان و قدرت مارا بهتر از خود ما می‌شناسند.

‌حجت‌الاسلام خسروی در ادامه با تاکید بر آغاز روند حذف ایران از نهادهای بین‌المللی ادامه داد: حذف برجام، توهین و تخریب، پرونده‌سازی امنیت و مدیریت سلبریتی‌ها از دیگر راهبردهای دشمنان علیه جمهوری اسلامی است.

 خسروی تاکید کرد: دشمنان در کنار سوق دادن آشوب سیاسی در داخل با فشار سازماندهی‌شده اقتصادی، در خارج از ایران نیز دست به یک عملیات با راهبردهای ۷ گانه بی‌سابقه دیپلماتیک  زده‌اند که از اقدامات  اخیر جبهه استکبار است.

 امام‌جمعه داراب خاطرنشان کرد: ایران انقلابی با اعتماد به ‌وعده الهی و تکیه بر مردم صبور و نجیب خود و با بهره‌گیری از عمق راهبردی منطقه‌ای و نیز بازدارندگی فعال دفاعی، با هدایت‌های رهبر حکیم انقلاب اسلامی و وحدت و انسجام ملی، این هجمه سنگین را پشت سرخواهد گذاشت و نشان خواهد داد این غرب است که مجبور است به‌پای میز مذاکره برگردد.

وی متذکر شد: از لفاظی دائمی اروپایی‌ها و التماس‌های پنهانی‌شان، می‌توان استیصال و درماندگی راهبردی آمریکا و اروپا را فهمید و لازم است موضوع ماجرای جاسوسی علیرضا اکبری نیز در ابعاد مختلف موردتوجه قرار گیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان داراب گفت: این حادثه مانند حوادث دیگری از این ‌قبیل، آموزه‌ها و عبرت‌های فراوانی دارد که باید روشن شود.

وی با بیان اینکه دشمن از نقطه قوت‌های ما وارد می‌شود افزود: امر به‌معروف و نهی از منکر تشکیلاتی لازم است که از کنار آن نباید به‌سادگی عبور کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها