امام جمعه آران وبیدگل:

همه ملت ایران خودشان را سرباز سپاه می‌دانند

حجت‌الاسلام«سلیمانی» گفت: همه ملت ایران خودشان را سرباز سپاه می‌دانند و با تمام قدرت از این نیروی مردمی حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۵۶۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲ - 20January 2023

همه ملت ایران خودشان را سرباز سپاه می‌دانندبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین «ابوالفضل سلیمانی» امام جمعه آران وبیدگل امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آران و بیدگل اظهار داشت: پیگیری تحقق اهداف انبیاء مهمترین کارکرد امامت است.

وی لزوم شناخت بیشتر از جو حاکمیتی دنیا تاکید کرد و افزود: شناخت پیچ تاریخی که مقام معظم رهبری فرمودند در جنگ شناختی و ترکیبی دشمن بسیار مهم است.

امام جمعه آران و بیدگل با محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا در تروریست دانستن سپاه مقتدر و عزیز کشورمان، گفت: جهانیان می‌دانند که سپاه تنها نهاد تاثیرگذار در حفظ نظام و خدمت به محرومین است.

حجت‌الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه سپاه قدس به عنوان نابودکننده داعش وابسته به سپاه پاسداران است، یادآور شد: سردار سلیمانی که عامل ریشه کنی داعش در سوریه و عراق و دیگر کشورهای اسلامی بود، تربیت شده سپاه پاسداران بودند.

وی تروریست دانستن سپاه در پارلمان اروپا را به دلیل نفوذ سپاه پاسدران در عرصه بین‌الملل دانست و خاطرنشان یادآور شد: همه ملت ایران خودشان را سرباز سپاه می‌دانند و با تمام قدرت از این نیروی مردمی حمایت می‌کنند.

امام جمعه آران و بیدگل به اشتباه محاسباتی آمریکا و اروپا در تروریست دانستن سپاه اشاره کرد و عنوان کرد: اروپا فکر می‌کند با این اقدامات وقیحانه می‌تواند با غلبه بر کشورمان به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

حجت‌الاسلام سلیمانی تصریح کرد: نادیده گرفتن دین، اعتقاد، توکل و صبوری مردم، کمک‌های غیبی در طبس و اتکا به اسلحه و عدم توکل به خدا، مهمترین اشتباه محاسباتی غرب از دیدگاه رهبری است.

وی نادیده گرفتن ایثار و فداکاری مردم را از دیگر اشتباهات محاسباتی استکبار جهانی دانست و خاطرنشان کرد: اروپایی‌ها، آمریکایی‌ها و ارتش اسرائیل نمی‌فهمند اگر دست از پا خطا کنند شکست جبران ناپذیری را از نیروهای مسلح ایران به عنوان قدرتمندترین ارتش غرب آسیا متحمل خواهند شد.

امام جمعه آران وبیدگل به تاثیرگذاری قدرت ایمان نیروهای مسلح ایران در عرصه بین الملل اشاره کرد و ابراز داشت: ایمان و توکل به خدا و صبر رمز پیروزی جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی منطقه در مقابل استکبار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها