در تشریح جلسه غیر علنی مجلس با حضور فرمانده کل سپاه؛

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: طرح اقدام متقابل با رفتار اروپایی‌ها به صورت دوفوریتی در حال تدوین است

جلال‌زاده گفت: طرح اقدام متقابل با اقدامات مداخله جویانه کشورهای اروپایی و نهادهای اروپایی به صورت دوفوریتی در کمیسیون امنیت ملی مجلس در حال تدوین است.
کد خبر: ۵۶۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹ - 22January 2023

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: دستگاه دیپلماسی فعالانه مقابل اروپا بایستدبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «وحید جلال‌زاده» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه اظهار داشت: این اولین بار نیست که ما سیگنال‌های منفی را از اروپا دریافت می‌کنیم، اما در اقدام اخیری که پارلمان اروپا علیه سپاه صادر کرد باعث شد امروز در جلسه غیر علنی به این موضوع پرداختیم.

جلال زاده تصریح کرد: در این جلسه درخصوص اقدامات بعدی که ممکن است شورای اروپا انجام دهند پرداختیم و اقدامات متقابلی که باید انجام دهیم مورد بحث و گفتگو قرار گرفت، همکاران بنده در مجلس انتظارات زیادی از دستگاه دیپلماسی دارند تا مقتدرانه در مقابل این قبیل اقدامات ایستادگی کند.

وی افزود: امیدوار طرحی متقابلی که در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی آماده شده است مراحل قانونی خود را طی کند، این طرح روز گذشته طی یک جلسه فشرده با حضور دستگاه‌های ذیربط چکش کاری شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی بیان داشت: این طرح به صورت دو فوریتی است، زیرا از اهمیت زیادی برخوردار است و باید به موقع نسبت به خباثت‌های اروپایی‌ها اقدام کنیم.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار