استاندار خوزستان:

نام خوزستان با جهاد، ایثار و شهادت عجین شده است

حسینی محراب گفت: نام خوزستان همواره با جهاد، ایثار و شهادت عجین شده است و به همین منظور حداقل انتظار از ما این است که در این حوزه پاسخگوی مطالبات مردم و خانواده معظم شهدا باشیم.
کد خبر: ۵۶۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰ - 22January 2023

نام خوزستان با جهاد، ایثار و شهادت عجین شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «علی اکبر حسینی محراب» استاندار خوزستان به همراه معاونین خود امروز در نشستی، پیگیر مصوبات سفر رئیس جمهور به خوزستان در حوزه دفاع مقدس شدند.

وی در این نشست، خدمت بی منت به شهدا، خانواده های ایثارگر و امورات مربوط به حوزه دفاع مقدس را یک نعمت دانست و اظهار داشت: نام خوزستان همواره با جهاد، ایثار و شهادت عجین شده است و به همین منظور حداقل انتظار از ما این است که در این حوزه پاسخگوی مطالبات مردم و خانواده معظم شهدا باشیم.

حسینی محراب گفت: خوزستان همواره و به دلایل مختلف، مقصد سفرهای مسئولین کشور است و ما باید از این سفرها، ره توشه ای برای استان به دست بیاوریم تا رضایت خاطر مردم را نیز جلب کنیم.

استاندار خوزستان افزود: ماحصل چندین سفر رئیس جمهور به استان، تصمیمات و مصوبات خوبی بود که باید در همه حوزه ها پیگیری شوند تا به نتیجه مطلوب بینجامند. یکی از این حوزه ها که بسیار نیز حائز اهمیت است، امورات حوزه دفاع مقدس است که باید به صورت ویژه دنبال شوند.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دئفاع مقدس خوزستان نیز در ابتدای این نشست به تشریح عملکرد استان در حوزه دفاع مقدس پرداخت و مصوبات سفر رئیس جمهور در این حوزه را نیز به سمع و نظر حاضرین رساند.

انتهای پیام/ 

 

نظر شما
پربیننده ها