نشست شورای هماهنگی مدیران کل شاهد و ایثارگر دستگاه‌های آموزشی برگزار شد

سی و چهارمین نشست شورای هماهنگی مدیران کل شاهد و ایثارگر دستگاه‌های آموزشی، در خصوص روند برگزاری هفتمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار، یکشنبه ۲ بهمن ماه در محل سالن اجتماعات معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۸۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴ - 22January 2023

نشست شورای هماهنگی مدیران کل شاهد و ایثارگر دستگاه‌های آموزشی برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمدعلی فقیه» مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (یکشنبه) در سی و چهارمین نشست شورای هماهنگی مدیران کل شاهد و ایثارگر دستگاه‌های آموزشی، ضمن تقدیر از همکاری مدیران کل شاهد و ایثارگر دستگاه‌های آموزشی، در خصوص فرآیند برگزاری هفتمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار اظهار داشت: ما طی ۶ دوره گذشته به گونه‌ای عمل کرده‌ایم که امروز این جشنواره در سطح کشور شناخته شده و به نقطه قوتی تبدیل شده است و عملاً هدف تحرک تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان شاهد و ایثار گر را محقق ساخته است.

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: از مدیران کل شاهد و ایثارگر دستگاه‌های آموزشی می‌خواهیم با رعایت دقیق شاخص‌های ارزیابی مصوب شورای سیاستگذاری جشنواره، همچون گذشته از سطح علمی و ملی جشنواره حراست کنند.

در این نشست هریک از مدیران کل دستگاه‌های آموزشی پنجگانه، گزارشی از مراحل اجرای فرایند جشنواره در دستگاه‌های متبوع ارائه کردند و درباره بهبود روند‌های آموزشی و برنامه‌ریزی بیشتر در حوزه فرهنگی و تربیتی جامعه هدف تحصیلی بحث و تبادل نظر کردند.

در پایان ضمن تأکید بر اجرای مصوبات شورای طرح و برنامه مربوط به اعطای امتیاز به منتخبان جشنواره، مقرر شد مراسم اختتامیه جشنواره هفتم، در تاریخ ۱۶ اسفند ماه با حضور وزرای آموزشی و روسای دستگاه‌های عضو طرح شاهد، در یکی از سالن‌های وزارت بهداشت برگزار شود.

در این نشست زهرا پناهی‌روا از وزارت آموزش و پرورش، رضا البرزی از وزارت بهداشت و درمان، ابراهیم تقی‌زاده از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، حجت‌الاسلام هاشمی از مدیریت حوزه‌های علمیه و احمد صالحی‌آرا از دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار