استاندار گیلان:

مردم هیچ‌گاه مجاهدت‌های سپاه در روزهای سخت را فراموش نمی‌کنند

«عباسی» اقدام اخیر اروپا علیه سپاه را نشان‌دهنده استیصال دشمن در برابر جمهوری اسلامی دانست و گفت: مردم ایران هیچ‌گاه اقدامات سپاه در روزهای کرونایی، ساخت مسکن محرومان، زلزله، سیل و آبرسانی به روستاها را فراموش نخواهند کرد.
کد خبر: ۵۶۸۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲ - 22January 2023

مردم هیچگاه مجاهدت‌های سپاه در روزهای سخت را فراموش نمی‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان در پی اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز با حضور در ستاد فرماندهی سپاه قدس گیلان برای اعلام حمایت از این نهاد مردمی و انقلابی با سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس گیلان دیدار کرد.

استاندار گیلان در این دیدار بیان اینکه اقدام خصمانه اتحادیه اروپا و کشور‌های غربی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان‌دهنده استیصال دشمن از نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: دشمن وقتی در تحریم‌های ظالمانه علیه کشور و ملت، فتنه، آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر در کشور با شکست مواجه شد، به این اقدام خصمانه روی آورد.

عباسی رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته و در مقابل اقدامات استکبار را ولایتمداری مردم با بصیرت و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: رمز موفقیت این نظام مقدس بر محور ولایت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیرو‌های نظامی و نهاد‌های انقلابی است.

وی تصریح کرد: وقتی استکبار متوجه نقشه راه درست کشور بر پایه ولایت شد با تروریستی خواندن سپاه پاسداران اوج ضعف و شکست خود را نشان داد.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه به برنامه‌های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی افزود: دشمنی‌های غرب و اتحادیه اروپا بر همگان مشخص است و این رفتار عجولانه و از روی ناتوانی اتحادیه اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان‌دهنده نقش این نهاد انقلابی در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان تاکید کرد: دولت انقلابی و مردمی و سایر ارکان این کشور در کنار نهاد مردمی و انقلابی سپاه هستند و سپاه پاسداران را از خودمان می‌دانیم.

وی با اشاره به نقش سپاه و نیروی قدس در شکست داعش و ایجاد امید در بین ملت‌های آزادی‌خواه بیان کرد: مکتب سپاه پاسداران پیروی از امام (ره)، منویات مقام معظم رهبری و مکتب سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی بوده و این نهاد مقدس با شکست غده سرطانی داعش که محصول خود کشور آمریکاست، باعث ایجاد انگیزه و امید در بین ملت‌های آزادی‌خواه جهان به ویژه ملت‌های مسلمان شد.

عباسی حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را وظیفه دولت انقلابی دانست و تصریح کرد: دولت در تمامی عرصه‌ها در کنار سپاه است تا دست در دستان هم بر مشکلات فائق آمده و به پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف کمک کنیم.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: مردم ایران هیچ‌گاه اقدامات سپاه در روز‌های کرونایی، ساخت مسکن محرومین، زلزله، سیل و آبرسانی به روستا‌های کشور را فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها