فرمانده سپاه کازرون خبرداد

مردم کازرون معادل 200 میلیون تومان به موکب اربعین اهداء کردند/ عشق به اباعبدالله علیه السلام کوچک و بزرگ نمی شناسد

فرمانده سپاه کازرون گفت: طبق برآوردهای صورت گرفته 1/5 میلیارد تومان برای برپایی موکب اربعین مورد نیاز است که خوشبختانه کازرون موفق ترین ناحیه در جمع آوری کمک های مردمی بوده است.
کد خبر: ۵۶۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴ - 05November 2015

مردم کازرون معادل 200 میلیون تومان به موکب اربعین اهداء کردند/ عشق به اباعبدالله علیه السلام کوچک و بزرگ نمی شناسد

به گزارش دفاع پرس از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی در گفتگو با خبرنگاران، از جمع آوری کم نظیر کمک های مردمی جهت برپایی موکب سپاه فجر استان فارس در اربعین حسینی خبر داد و اظهارداشت: چندی قبل بنا بر تصمیمی که در استان گرفته شد به حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج اعلام کردیم برای برپایی موکبی که در فاصله 2000 متری حرم اباعبدالله(ع) در اربعین برپا خواهد شد کمک های مردمی را جمع آوری کنند.

وی افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته 1/5 میلیارد تومان برای برپایی این موکب مورد نیاز است که خوشبختانه کازرون موفق ترین ناحیه در جمع آوری کمک های مردمی بوده است و تاکنون 70 میلیون تومان پول نقد جمع آوری شده است.

شرفی با بیان اینکه مقدار زیادی رطب توسط نخل داران شریف شهرستان به موکب اربعین اهدا شده است بیان داشت: با تلاشی که صورت گرفت برای انتقال 40 تن رطب اعلام آمادگی شده است که البته با توجه به محدودیت هایی که برای انتقال و استفاده رطب در عراق وجود دارد سعی داریم این مقدار را به پول نقد تبدیل کنیم که در صورت تبدیل حدودا معادل 130 میلیون تومان ارزش ریالی آن خواهد بود.

فرمانده سپاه کازرون در پایان با قدردانی از تمام مردم و بسیجیان اظهارداشت: از چند صد تومان تا 3 میلیون تومان پول نقد و اهداء 5 تن رطب (معادل حدود 17 میلیون تومان) در جمع آوری کمک های مردمی داشتیم که نشان دهنده این است هر کس به هرمیزان در توان داشته پای کار آمده است و عشق به اباعبدالله کوچک و بزرگ نمی شناسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار