سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان همدان خبر داد؛

درخشش دانش آموز تویسرکانی در جشنواره «عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم»

«آقامحمدی» از کسب رتبه برتر کشوری توسط «آوینا احمدی» دانش آموز تویسرکانی، در جشنواره کشوری «عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم» خبر داد.
کد خبر: ۵۶۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲ - 23January 2023

درخسش دانش آموز تویسرکانی در جشنواره «عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «احمد آقامحمدی» سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ هزار دلنوشته به اولین جشنواره کشوری «عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم» ارسال شده است که دانش آموز «آوینا احمدی» از شهرستان تویسرکان موفق به کسب رتبه برتر کشوری شده است.

وی افزود: عشق عمیق کودکان و دانش آموزان ایران اسلامی به حاج قاسم آن‌ها را از سراسر کشور به کرمان کشاند.

آقامحمدی تصریح کرد: امیدواریم که شاهد تداوم اجرای این برنامه‌ها در سراسر کشور و استان باشیم و دانش‌آموزان را در مکتب حاج قاسم تربیت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره کشوری عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم در ۷۵۰ منطقه آموزشی کشور برگزار شد که دانش آموز آوینا احمدی موفق به کسب رتبه برتر کشوری در این جشنواره شده است.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان بیان داشت: در این‌ جشنواره از برگزیدگان قدردانی و از کتاب عهدنامه کودکان با سردار دلها با حضور خانواده دانش آموز شهید «علی اصغر لری گویینی» شهید حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) رونمایی شد.

وی متذکر شد: کودکان ایرانی در جشنواره عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم سلیمانی با نگارش دلنوشته، اجرای سرود و دکلمه اوج ارادت و معرفت خود را به سردار دل‌ها به منصه‌ ظهور نشاندند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار