برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی «شکوه مادری» در مازندران

جشنواره فرهنگی ورزشی «شکوه مادری» ویژه بانوان دستگاه‌های اجرایی با تجلیل از مادران و همسران شهدا در ساری برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۸۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴ - 23January 2023

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی «شکوه مادری» در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، جشنواره فرهنگی ورزشی شکوه مادری ویژه بانوان دستگاه‌های اجرایی شهرستان ساری امروز برگزار شد.

«عقیله ملازاده سورکی» مادر شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» در این مراسم اظهار داشت: حضرت زهرا (س) عالی‌ترین نمونه و الگوی شاخص زن مسلمان در تاریخ اسلام است و جامعه‌ای که در آن زنان سالم، پاکدامن و عفیف داشته باشد فرزندانی نیکو و سالم نیز تربیت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) در تمامی جنبه‌های زندگی شخصی و اجتماعی گنجینه درخشانی از سَبک زندگی اسلامی و پیمودن راه سعادت در دنیا و آخرت است و همه ما نیز با بصیرت فاطمی و زینبی باید در این مسیر گام برداریم.

«محمدعلی نوبخت» فرماندار ساری نیز ضمن تبریک حلول ماه رجب و ولادت امام محمد باقر (ع) بیان داشت: حضرت فاطمه (س) تجلی تمام نسخه‌های انسانیت، شرافت، ولایت و عدالت در کالبدِ حقیقی یک زن مسلمان است.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه الگوی معرفتی و زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) بر پایه درایتی ذهنی و جسمی، بینش الهی، عدالت خواهی در میدان و خستگی ناپذیری و بر پایه تفکری شهادت طلبانه بود، افزود: حضرت صدیقه طاهره (س) مظهر مادری اعلا در تاریخ اسلام است که در پیوند خانه، فرزند و همسر نقش اساسی داشتند و تا لحظه شهادت نیز لحظه‌ای در باور و یقین خود نسبت به ولایت درنگ نکردند.

در پایان این جشنواره از مادران شهیدان گرانقدر محمود رادمهر، سیدجواد اسدی، احمد صالحی، مصطفی نوروزی و شهیده عظمت موسوی و همچنین از بانوان نخبه برتر، بانوان مدال‌آور آسیایی رشته کاراته، سمن‌های برتر حوزه فرهنگی و بانوان محجبه دستگاه‌های اجرایی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار