رئیس کمیته هنر و هنرمندان ستاد دهه فجر گلستان خبر داد؛

اجرای بیش از ۱۳۰ برنامه هنری به مناسبت دهه فجر گلستان

«رعیت» گفت: حدود ۱۳۰ برنامه فرهنگی و هنری در ایام دهه فجر از سوی کمیته هنر و هنرمندان ستاد دهه فجر گلستان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹ - 23January 2023

اجرای بیش از ۱۳۰ برنامه هنری به مناسبت دهه فجر گلستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «محمد رعیت» رئیس کمیته هنر و هنرمندان ستاد دهه فجر گلستان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در گرگان اظهار داشت: حدود ۱۳۰ برنامه فرهنگی و هنری در ایام دهه فجر در قالب های نمایشگاهی، جلسات تبیینی، کارگاهی و شادمانه های مختلف، تجدید میثاق با آرمان های شهدا، دیدار با هنرمندان انقلابی و خانواده معزز شهدا و... از سوی کمیته هنر و هنرمندان تدارک دیده شده است.

رعیت گفت: از ظرفیت هنرمندان توانمند، متعهد و انقلابی گلستان در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری دهه فجر بهره گرفته می شود.

وی عنوان کرد: امسال اهالی استان گلستان میزبان سه جشنواره ملی فیلم، موسیقی و هنرهای تجسمی در شهرهای مختلف استان خواهند بود، جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن تا سوم اسفند در گرگان و برخی از شهرستان‌های استان خواهیم داشت و به‌غیر از مرکز استان، بندرگز، مراوه‌تپه، علی آبادکتول، بندرترکمن و گنبدکاووس اعلام آمادگی کردند.

رئیس کمیته هنر و هنرمندان ستاد دهه فجر گلستان متذکر شد: سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در گلستان نیز از ۱۷ بهمن تا ۲۲ بهمن خواهیم داشت و دو سینما در مرکز استان با چهار سالن و با ظرفیت یک هزار صندلی میزبانی این جشنواره‌ برگزار می‌کنند.

این مسئول ابراز داشت: در این برهه از زمان سینمای سیار با بیش از ۱۰ اجرا در مناطق محروم استان گلستان نیز تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار