مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان لرستان:

دفاع مقدس مانند یک درخت تنومند است

«رشیدی» گفت: دفاع مقدس مانند یک درخت تنومند است که شاخه‌های آن روز به روز بیشتر می‌شوند.
کد خبر: ۵۶۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶ - 23January 2023

دفاع مقدس ادامه دارد

 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان امروز (دوشنبه) در آیین اختتامیه اولین دوره جشنواره «مکتب شهید سلیمانی و رسانه» و پویش مردمی «جان‌فدا» که در اداره کل ارشاد اسلامی استان لرستان‌ برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس مانند یک درخت تنومند است که شاخه‌های آن روز به روز بیشتر می‌شوند.

وی افزود: مدافعان حرم، مدافعان امنیت، مدافعان سلامت و همه تلاشگران و فعالانی که در هر زمینه‌ای که بتوانند بدون هیچ چشم داشتی به صورت خود جوش و جهادی در راه خدمتگزاری به همو‌طنان خود تلاش می‌کنند ادامه دهندگان راه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس هستند و دفاع مقدس ادامه دارد.

این مسئول با بیان اینکه ملت ما از دفاع مقدس سربلند بیرون آمدند، افزود: هر چه امروز داریم و به آن افتخار می‌کنیم، به برکت وجود دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان اگر امروز مکتب حاج قاسم در دنیا در حال گسترش است، گفت: حاج قاسم در دفاع مقدس آزموده و چند بار مجروح شد و خداوند خواست که این ذخیره را تا امروز نگه دارد.

وی افزود: استکبار جهانی از سال ۱۹۱۹ یک نقشه برای تجزیه سوریه، عراق و ایران داشت و ادامه خواهند داد، اما دست خدا بالاترین دست‌هاست.

این مسئول با بیان اینکه حاج قاسم رزمندگان همه ملت‌های مبارز را در یک سنگر جمع کرد، تصریح کرد: دشمنی که نتوانست رو در رو با حاج قاسم بجنگد، در یک کشور ثالث و به عنوان یک دیپلمات دعوت شده بود او را به شهادت رساندند.

رشیدی با استناد به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۱۳ آبان که فرمایش کردند «در بحث دفاع مقدس و خانواده‌های شهدای و ایثارگران دو نکته نباید فراموش شود، یکی یاد شهدا و دیگری پیام شهداست»، عنوان کرد: همین جلسات، یادواره‌ها و کنگره‌ها و دیدار با خانواده شهدا، یاد شهداست و برای رساندن پیام شهدا به نسل جوان همه ما باید پای کار باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار