«جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» در سیرجان برگزار شد

آیین و مراسم اختتامیه «جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» عصر امروز در سیرجان برگزار و از برگزیدگان برتر تجلیل و قدردانی شد.
کد خبر: ۵۶۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵ - 23January 2023
جشنواره مشلی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در سیرجان برگزار شد
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، عصر امروز آیین اختتامیه «جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» در شهرستان سیرجان از توابع استان کرمان برگزار شد.
 
«رحمان جلالی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری شامگاه دوشنبه در اختتامیه جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت، فضای مجازی را میدان تاخت و ساز دشمنان نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: این فضا نیازمند مدیریت و اقتدار در برابر دشمن با برنامه‌ریزی دقیق و آگاهانه است.

جلالی ادامه داد: اگر در این عرصه نا آگاهانه عمل کنیم‌ در زمین دشمن بازی کرده‌ایم و با مدیریت خوب در این عرصه دشمن شکست می خورد.

ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت

سرهنگ‌ «محمد راستی» مدیر فضای مجازی و حفظ و نشر آثار دفاع مقدس کشور نیز در این جشنواره گفت: این جشنواره با هدف تبیین و ترویج فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس و مقاومت در بستر فضای مجازی و همچنین شناسایی، شبکه سازی، هدایت و به کارگیری فعالان حوزه ایثار، شهادت و مقاومت در فضای مجازی برگزار شده است.

راستی افزود: هفت هزار و ۲۸ اثر در سطح ملی به جشنواره واصل شد که از ۱۳ اثر برگزیده، پنج اثر هم شایسته تقدیر شناخته شدند و امروز از آنان تجلیل شد.

اندیشه پروری و معرفت‌افزایی برای انتقال ارزش‌های عمیق دفاع مقدس

سرهنگ پاسدار «محمود مهدوی فرد» دبیر جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در آیین اختتامیه این جشنواره اظهار داشت: اندیشه‌پروری و معرفت‌افزایی برای انتقال ارزش‌های عمیق دفاع مقدس به نسل جوان و شناسایی، ساماندهی گروه‌های تخصصی شبکه سازی و به کارگیری استعدادهای فعالان متعهد، ایجاد بانک اطلاعاتی از فعالان حوزه مجازی با هدف جریان‌سازی از اهداف دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی بود.

ذوالقدر دبیر جشنواره نیز در این مراسم گفت: هشت سال دفاع مقدس ما، گنجینه بزرگی برای کشور است که باید با تبیین رشادت‌ها و ایثارهای این دوران، دستاوردهای آن را حفظ کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را با بازارهای مختلف هنری و رسانه‌ای به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

دفاع از مظلومان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در جشنواره فعالان دفاع مقدس، پیام‌رسان شهدای انقلاب، دفاع مقدس، جبهه مقاومت، امنیت و... باشیم، افزود: برگزاری جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی هدفی جز دفاع از مظلومان و متوجه کردن مردم جهان به ظلم و ستم دشمنان نیست و ما معتقد هستیم که راهی غیر از طی کردن راه شهدا وجود ندارد.

چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی با هدف شناسایی و به‌روز رسانی بانک اطلاعات فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت و استفاده از ظرفیت آنها در تهیه محتوای دیجیتال و انتشار در فضای مجازی، هدایت و شبکه‌سازی آنان برای تسریع در نیل به اهداف و برنامه‌های ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت و بیان حماسه‌های ماندگار دوران پر افتخار دفاع مقدس برای جلوگیری از تحریف و فراموشی گنج دفاع مقدس برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار