نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی:

«سپاه» نماد مبارزه با تروریسم و جلوه برقراری امنیت است

متفکر آزاد در مجلس گفت: سپاه پاسداران در خط مقدم مبارزه با تروریسم ایستاده و نماد مقابله با فعالیت‌های تروریستی است.
کد خبر: ۵۶۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷ - 24January 2023

«سپاه» نماد مبارزه با تروریسم و جلوه برقراری امنیت استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «روح الله متفکر آزاد» عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره مصوبه اخیر پارلمان اروپا به منظور اضافه کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به لیست گروه‌های تروریستی، اظهار داشت: به نظر می‌رسد تصمیم‌گیری خردمندانه‌ای در دستور کار پارلمان اروپا قرار نداشته که آن‌ها بدون توجه به آنکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی نظامی رسمی یک کشور است نمی‌تواند در لیست تروریستی قرار گیرد.

متفکر آزاد با اشاره به اینکه چنین اقداماتی نشان می‌دهد که خرد، به یک متاع گم شده در تصمیم‌های کلان اروپایی تبدیل شده است، افزود: در چنین شرایطی سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و در دنیا با یک بلبشوی سیاست‌ورزی مواجه خواهیم شد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:: این مصوبه، سایه‌اندازی گروه‌های تروریستی بر تصمیمات پارلمان اروپا را نشان داد؛ گروه‌هایی که دست آن‌ها تا مرفق به خون مردم ایران آلوده است. همین گروه‌ها بودند که چندین هزار شهید از ما گرفتند و این روز‌ها با تأثیرگذاری بر تصمیمات پارلمان اروپا، دشمنی خود را ادامه می‌دهند.

وی تصریح کرد: این مصوبه نشان می‌دهد منابع اطلاعاتی اعضای پارلمان اروپا در تسخیر لابی‌های اروپای تروریستی قرار دارد. گروه‌های تروریستی هستند که با تزریق اطلاعات غلط به پارلمان اروپا منجر به چنین اقداماتی می‌شوند و با تصمیم‌سازی‌های خود علیه ایران اقدام می‌کنند. صهیونیست‌ها و گروه‌های تروریستی با اثرگذاری بر پارلمان اروپا زهر خود را می‌ریزند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این است که در خط مقدم مبارزه با تروریسم ایستاده است. این نهاد مردمی نماد مبارزه با فعالیت‌های تروریستی در دنیا و جلوه برقراری امنیت است؛ بنابراین با پاشیدن گردوخاک بر چهره خورشید چیزی از نور آن کم نمی‌شود.

متفکرآزاد خاطرنشان کرد: در جلسات اخیر با نمایندگان تمام ابعاد این موضوع را حلاجی کرده‌ایم و فقط مجلس انقلابی در این زمینه خردمندانه تصمیم می‌گیرد. سطح تصمیمات آینده ما با توجه به رویکرد طرف مقابل در ادامه مسیر مشخص خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار