دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با خانواده‌های معظم شهدا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام در راستای طرح سپاس با خانواده‌های معزز شهدای والامقام «ولی‌اله بساطی» و «رستم یوسفی» دیدار واز ایشان تجلیل کردند.
کد خبر: ۵۶۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸ - 24January 2023

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با خانواده‌های معظم شهدابه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «جمال اسدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و «امین دوست‌محمدی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام به همراه همکاران این سازمان عصر یکشنبه دوم بهمن در راستای طرح سپاس و تکریم خانواده‌های شهدای «ولی‌اله بساطی» و «رستم یوسفی» با آنان دیدار و گفتگو کردند.

اسدی در این دیدار‌ها اظهار داشت: این برکتی که خداوند به شما مادران و همسران و فرزندان شهدا داد عزتی بزرگ برای کشور جمهوری اسلامی است و به فرموده رهبر معظم انقلاب این عزیزان عزت و افتخار کشور و اسلام هستند.

وی افزود: نقش ویژه مادران و همسران شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی که از روز‌های نخست شکل‌گیری نهضت امام‌خمینی (ره) آغاز شده بود، به جنگ تحمیلی رسید و تا امروز در مبارزه با گروه‌های تروریستی ادامه یافت؛ در تمامی این مقاطع تاریخی، مادران و همسران شهدا، همواره پشتیبان و مدافع کسانی بوده‌اند که در خط مقدم جنگ برای دفاع از ارزش‌های اسلامی تلاش کرده‌اند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار