۴۴ سال افتخار/

دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده شهدا

استاندار سیستان و بلوچستان به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر با خانواده شهید «ناصر ریگی»، خانواده شهیدان «اکبریان» و خانواده شهیدان «آبیز» دیدار کرد.
کد خبر: ۵۷۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷ - 05February 2023

دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با سه خانواده شهیدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمد کرمی» استاندار سیستان و بلوچستان به همراه «محمد ناظری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر با خانواده شهید معظم «ناصر ریگی»، خانواده شهیدان «اکبریان» و خانواده شهیدان «آبیز» دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان در این دیدار‌ها با تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین میلاد حضرت علی (ع) اظهار داشت: به برکت خون مطهر شهدا، ایران اسلامی عزیزتر و مقتدرانه‌تر از همیشه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی این انقلاب را جشن می‌گیرد و امروز در سایه پیروی از مقام عظمای ولایت، عزت و اقتدار این کشور را مدیون جانفشانی شهیدان و مقاومت و فداکاری خانواده‌های آنان هستیم.

کرمی ادامه داد: دیدار و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا نه تنها وظیفه بلکه رسالتی ملی و انقلابی است که موجب تداوم این نظام و انقلاب می‌شود چرا که هر چه داریم از جانفشانی شهدا و صبوری و بردباری خانواده‌های آنهاست.

وی خاطرنشان کرد: همه ما در برابر خانواده‌های معظم شهدا مسئولیم و آنگونه که شایسته آنان است باید آن‌ها را مورد تفقد قرار داد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امیدوارم این عزیزان ما را از دعا خیر خود محروم نسازند، ما به دعای خانواده شهدا نیازمندیم و مسئولین نیز باید با الگوگیری از سیره زندگانی شهدا در مسیر اعتلای میهن اسلامی گام بردارند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار