با صدور پیامی؛

سردار اسلامی درگذشت مرحوم «علی مجتهدزاده» را تسلیت گفت

سردار «اسلامی» با صدور پیامی در گذشت «علی مجتهدزاده» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۶۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸ - 24January 2023
 سردار اسلامی درگذشت مرحوم «علی مجتهد زاده» را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در پیامی در گذشت مرحوم «علی مجتهدزاده» برادر رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس را تسلیت گفت.
 
در این پیام آمده است:
 
انا لله وانا الیه راجعون
 
خواهر ارجمند سرکار خانم دکتر مریم مجتهدزاده
 
ریاست محترم سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس
 
با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و تقدیم سلام و احترام به خانواده مرحوم مجتهدزاده  
 
بدون تردید بازگشت انسان‌ها به درگاه حق تعالی توام با آلام و رنج بسیار برای بازماندگان است؛ اما این مشیتی است الهی که از آن گریزی نیست و جای شکر دارد که مرحوم درگذشته در خانواده‌ای انقلابی و ولایتمدار دوران حیات خود را سپری کرده و ان‌شاءالله با توشه‌ای از خیر و نیکی و در کسوت رستگاری به دیدار حق تعالی شتافته است.
 
گفتن از این غم بزرگ البته آسان نیست اما به رسم برداری و ادب اسلامی و ایرانی بر خود وظیفه داشتم این سوگ را به شما و خانواده تان تسلیت بگویم و خود را شریک در  غم و اندوه شما بدانم.
 
امید که پروردگار عالم قدرت تحمل این غم بزرگ را در مقام صبر جمیل و اجر جزیل به شما و خانواده محترم‌تان عنایت کند و رحمت و غفران خود را شامل حال مرحوم در گذشته نماید و او را با سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) محشور نماید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار