مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

پروژه‌های نهضت ملی مسکن ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند

«خواجه‌ای» گفت: بخش اعظمی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر در مراحل مختلف اجرایی اعم از فونداسیون، اسکلت، سفت کاری و نازک‌کاری، بیش از ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
کد خبر: ۵۶۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴ - 24January 2023

به گزارش دفاع‌پرس در زنجان، «رضا خواجه‌ای» امروز در حاشیه جلسه ستاد مسکن زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه، خوشبختانه درصد زیادی از پروژه‌های مسکن ملی در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر از روند پیشرفت خوبی برخوردار هستند، اظهار کرد: روند اجرایی پروژه‌های مسکن، براساس برنامه زمان‌بندی شده پیش می‌رود، به طوری که می‌توان گفت بخش اعظمی از این پروژه‌ها در مراحل مختلف اجرایی اعم از فونداسیون، اسکلت، سفت کاری و نازک کاری، بیش از ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تصریح کرد: هم اکنون این بنیاد یک هزار و ۲۴۲ واحد مسکونی اعم از مسکن شهری و طرح نهضت ملی مسکن در دست اجرا و هزار و ۷۳۳ واحد به مساحت ۲۲۳ هزار و۶۳۶ مترمربع نیز در دست طراحی دارد.

وی با اشاره به اینکه، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در قالب ۱۲ پروژه (یک هزار و ۱۵۱ واحد مسکونی) در شهر‌های هیدج، صائین قلعه، خرم‌دره، قیدار و ابهر به عهده بنیاد مسکن است که روند اجرای این پروژه‌ها با برنامه زمان‌بندی شده مطابقت دارد، یادآور شد: در اجرای پروژه‌ها تمامی نکات فنی، مهندسی و ایمنی رعایت شده تا بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

خواجه‌ای با تاکید اینکه، استفاده از مصالح استاندارد در پروژه‌های نهضت ملی مسکن و رعایت مقررات ملی ساختمان مورد تاکید این نهاد بوده، خاطر نشان کرد: توجه به کیفیت در کنار کمیت و اجرای دقیق و بموقع پروژه‌های و طرح‌های مسکن امری مهم بوده که در این میان می‌توان گفت؛ ساخت و ساز‌های عظیم در قالب طرح نهضت ملی فرصت مناسبی برای بهره‌گیری از مهندسان، متخصصان و کارگران بومی خواهد بود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های خدمات رسان در خصوص اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تاکید کرد و اظهار داشت: باید همه دستگاه‌های ذی ربط و خدمات رسان در فراهم کردن و و ایجاد زیرساخت‌ها در اجرای پروژه‌های مسکن پای کار باشند تا پروژه‌ها به موقع به مردم واگذار شود.

وی در ادامه از افتتاح فاز اول پروژه مسکن صائین قلعه در ایام اله دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاظر پروژه ۱۶ واحدی نهضت ملی صائین قلعه به اتمام رسیده و به زودی افتتاح خواهد شد.

خواجه‌ای افزود: علاوه بر اجرای ۱۲ پروژه در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر زنجان از سوی بنیاد مسکن آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه، این پروژه با طراحی ۶ بلوک و مساحت ۵۲ هزار و ۵۴۲ متر مربع و با پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصد در حال انجام است، خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود با محقق شدن منابع مالی پروژه از طریق تکمیل آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی، پروژه اوایل نیمه دوم سال ۱۴۰۲ به متقاضیان تحویل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار