ارتش مردمی و انقلابی مظهر اقتدار ملی است

جلال‌زاده در پیامی به فرمانده کل ارتش از اقدامات ارتش در برگزاری رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ تقدیر کرد.
کد خبر: ۵۶۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ - 24January 2023

قدردانی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ارتشبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس. «وحید جلال‌زاده» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پیامی به امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش از اقدامات ارتش در برگزاری رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند امیر سرلشکر موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران به انقلاب بزرگ اسلامی و ملتی تمدن‌‎‌ساز تعلق دارد که همواره با روحیه خودباوری و اعتقاد راسخ به آرمان‌های انقلاب توانسته است در سنگر‌های متعدد رزمی و عرصه‌های متنوع دفاعی و مردم‌‎یاری، جلوه‌هایی از موفقیت و افتخار را در برقراری ثبات، امنیت و اقتدار در مرز‌های زمینی، دریایی و هوایی نمایان سازد.

ارتش مردمی و انقلابی جمهوری اسلامی به عنوان مظهر اقتدار ملی که با تکیه بر رزمندگان و فرماندهان مومن و متدین و تقدیم ده‌ها هزار شهید در دوران دفاع مقدس کارنامه‌ای درخشان و تاریخی در اذهان ملت بزرگ ایران دارد، هم اکنون نیز با اقتدار تمام عیار و اشراف کامل به وضعیت راهبردی، از استقلال و تمامیت ارضی و منافع مقدس جمهوری اسلامی ایران صیانت و پاسداری می‌کند.

برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش که نماد وحدت، ایستادگی و پیشرفت بود و به منظور مقابله با تهدیدات منطقه‌‍‌ای و فرامنطقه‌ای در سواحل جنوبی کشورمان و با حضور یگان‌های زمینی، هوایی، پدافندی و دریایی و با به کارگیری آخرین دستاورد‌های دفاعی انجام شد، توانست پیام اقتدار جمهوری اسلامی ایران برای برقراری و حفظ صلح و ثبات در منطقه را بدون نیاز به حضور بیگانگان به همه جهانیان و دشمنان قسم خورده ایران عزیز، که همواره چشم طمع به تمامیت ارضی ایران دوخته‌اند، برساند.

هیات اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز که با همراهی با معاونت پارلمانی آجا از نزدیک شاهد توانمندی‌های ویژه و ستودنی ارتش در زمینه‌های مختلف از جمله پهپادی، اقدامات بازدارندگی هوشمندانه و مدیریت راهبردی جنگ‌های ترکیبی در این رزمایش بود، گزارش جامعی را به اعضای کمیسیون و نمایندگان ملت ایران ارائه نمود که بازخورد آن تقدیر ارزشمند اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن علنی از دلاورمردان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران بود و نشان داد که عظمت ملت بزرگ ایران جاودانه است و آرمان‌های بلند فراتر از توان دشمنان برای دستیابی به اهداف شیطانی آنهاست.

اینجانب از طرف نمایندگان مردم شریف ایران در مجلس شورای اسلامی بر خود وظیفه می‌دانم از جناب عالی، همه فرماندهان، کارکنان خدوم و خانواده مکرم ارتش، که در برگزاری این رزمایش بزرگ و غرورآفرین نقش موثری داشتند، تشکر و قدردانی نموده و امیدوارم با استعانت از پروردگار متعال و در ضل توجهات حضرت بقیه‌الله روحی له‌الفداء و در اجرای منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) موفق و پیروز باشید.

وحید جلال‌زاده
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها