تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در برنامه «باور ایران»

به منظور توانمندسازی و امیدآفرینی نوجوانان و همزمان با چهارمین سال انتشار بیانیه گام دوم انقلاب، ویژه‌برنامه «باور ایران»، روز‌های ششم و هفتم بهمن ماه سال جاری در منطقه چهارده اجرا می‌شود.
کد خبر: ۵۶۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷ - 24January 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «یوسف بالو» رییس فرهنگسرای اخلاق اظهار داشت: در شرایطی که جبهه دشمنان، افکار پاک نوجوانان را محل نزاع حق و باطل قرارداده است و تمامی توان مالی و امکاناتی خود را معطوف به فضای مجازی نموده است، فرهنگسرای اخلاق تلاش دارد تا با برپایی برنامه‌ای متنوع و پیوسته برای نوجوانان، آن‌ها را با محتوای بیانیه گام دوم آشنا ساخته و بستری برای نقش شناسی آن‌ها در آینده انقلاب فراهم نماید.

وی سوق دادن نوجوانان به شناخت نقش و جایگاه خود در نظام انقلاب اسلامی، ایجاد روحیه مسئله شناسی در نوجوانان، تقویت روحیه معنویت و اخلاق و افزایش روحیه امید و خود باوری را از جمله اهداف برنامه باور ایران بر شمرد و گفت: در این برنامه که با مشارکت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهر تهران در روز‌های ششم و هفتم بهمن ماه در فرهنگسرای اخلاق، خانه فرهنگ شکوفه و موزه عبرت برپا می‌شود به تبیین مسائل مختلف خواهیم پرداخت.

رییس فرهنگسرای اخلاق تصریح کرد: ۱۰۰ دختر نوجوان از ساعت ۱۳ پنج شنبه ششم بهمن ماه با حضور در فرهنگسرای اخلاق در نشستی شرکت می‌کنند که شهره مهران فرید کارشناس مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهر تهران، محور‌های مهم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را به مثابه منشور برای مرحله خود سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی برای نوجوانان تشریح می‌کند.

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در برنامه «باور ایران»

بالو افزود: در ادامه برنامه باور ایران، نوجوانان دختر شرکت کننده پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و قرائت نماز لیله الرغائب و پذیرایی میان وعده، از برنامه‌های جنبی مثل بازی‌های رومیزی و گرفتن عکس آتلیه‌ای بهره برده و از ساعت ۱۹ تا ۲۰ نیز صدیقه پرهیزگار روان شناس، مباحث خود باوری و عزّت ایرانی-اسلامی را برای نوجوانان بیان می‌کند.

بالو بازدید نوجوانان از موزه عبرت که از جاذبه‌های تاریخی سیاه و اماکن مخوف شهر تهران است را برنامه نیمروزی روز جمعه هفتم بهمن ماه اعلام کرد که دختران نوجوان با اتفاقات و رخداد‌های تلخ گذشته به شکل واقعی در این موزه آشنا می‌شوند.

دبیرخانه برنامه باور ایران در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، روبروی بوستان گلزار با شماره تلفن ۳۳۳۴۰۸۸۲ فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار