فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق:

«سپاه» پرچمدار مبارزه با تروریسم است

امیر سرتیپ آذریان با صدور پیامی ضمن محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا، سپاه پاسداران را پرچمدار مبارزه با تروریسم منطقه‌ای و بین‌المللی دانست.
کد خبر: ۵۶۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳ - 24January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در منطقه شمال شرق در واکنش به مصوبه اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با صدور پیامی این اقدام مغرضانه را محکوم کرد.

 متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

امروز شاهد آن هستیم که باری دیگر، عداوت دشمنان که نشان از کینه‌ورزی آن‌ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، نمایان شد.

اقدام پارلمان اروپا، که مدعی دموکراسی و مبارزه با تروریست است، بر علیه نهادی که خود پرچمدار مبارزه با تروریسم منطقه‌ای و بین‌المللی است، از سر ناکامی و در حمایت و پشتیبانی از اغتشاشات و اقدامات بدخواهان اخیر در ایران است.

مقابله و مبارزه با گروه‌های تروریستی داخلی و خارجی، ازدست‌پروردگان منافقین تا گروهک داعش و تکفیری، در سرلوحه اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌درخشد، که در این راه شهدای والامقامی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای گرانقدر مقاومت را تقدیم کرده است.

ملت‌های مسلمان و ستمدیده منطقه و آزادگان جهان در سال‌های اخیر شاهد اقدامات جدی و تعیین‌کننده جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تروریسم وحشی بودند و بر نقش ایران در سرکوب تروریسم در منطقه واقف هستند. بدون شک پیشنهاد قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست ساختگی و ریاکارانه گروه‌های تروریستی ناشی از تسلیم و تبعیت کورکورانه از سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی بیانگر وابستگی و سرسپردگی سران اروپایی با آمریکا و صهیونیسم جهانی است.

قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت قاطع اقدام غیرقانونی پارلمان اروپا در پیشنهاد قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست خودساخته و بی‌اعتبار سازمان‌های تروریستی اعلام می‌دارد که منسجم‌تر از گذشته دست در دست برادرانمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از امنیت و آرامش مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی و ثبات منطقه حراست و صیانت می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار