امام جمعه نیشابور:

صیانت از انقلاب اسلامی رسالت مشترک سپاه و حوزه‌های علمیه است

حجت‌الاسلام «یعقوبی» گفت: اگر چه روحانیون و پاسداران از نظر پوشش ظاهری با هم متفاوت هستند اما در پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و همچنین پشتیبانی و حمایت از ولایت فقیه در یک جهت حرکت می‌کنند.
کد خبر: ۵۶۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰ - 25January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از نیشابور، ائمه جمعه شهرستان‌های نیشابور، فیروزه، زبرخان و جمعی از روحانیون این شهرستان‌ها در محکومیت اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران با حضور در تیپ ۲۱ امام رضا علیه السلام و دیدار با سردار سرتیپ پاسدار «حسن سلیمانی» فرمانده این تیپ این حرکت مغرضانه را محکوم کردند.

حجت‌الاسلام «سید قاسم یعقوبی» امام جمعه نیشابور در این دیدار اظهار داشت: در طول حیات انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران فرمایش امام خمینی (ره) را مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود کشور هم نبود و سپاه نور چشم من است، اثبات کرد و در این آزمون الهی موفق و سربلند بیرون آمد.

وی افزود: سپاه پاسداران در تمام بحران‌ها از جمله جنگ تحمیلی، قلع و قمع منافقین کوردل، تامین امنیت، بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله و همچنین در زمان شیوع کرونا همدوش و همیار مردم ادارات و نهادها بود و با هیچ ادعایی خدمت به مردم را برای خود افتخار می‌دانست.

امام جمعه نیشابور خاطرنشان کرد: اگر چه روحانیون و پاسداران از نظر پوشش ظاهری با هم متفاوت هستند اما در پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و همچنین پشتیبانی و حمایت از ولایت فقیه در یک جهت حرکت می‌کنند.

یعقوبی گفت: ما اقدام سخیفانه پارلمان اروپا را در تروریست خواندن سپاه پاسداران را که یکی از یک نهاد رسمی جمهوری اسلامی است، محکوم می‌کنیم و دست پاسداران را به گرمی می‌فشاریم و آرزوی موفقیت روزافزون این عزیزان را در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی داریم.

صیانت از انقلاب اسلامی رسالت مشترک سپاه و حوزه‌های علمیه است

صیانت از انقلاب اسلامی رسالت مشترک سپاه و حوزه‌های علمیه است

صیانت از انقلاب اسلامی رسالت مشترک سپاه و حوزه‌های علمیه است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار