رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت مطرح کرد؛

پیوند میان پیشکسوتان وزارت جهاد در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی

اولین جلسه هیأت اندیشه‌ورز پیشکسوتان دفاع مقدس وزارت جهاد کشاورزی با سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در محل اداره کل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۸۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ - 24January 2023

پیوند میان پیشکسوتان وزارت جهاد در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اولین جلسه هیأت اندیشه‌ورز پیشکسوتان دفاع مقدس وزارت جهاد کشاورزی با سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس روز یکشنبه دوم بهمن در محل اداره کل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

در این جلسه، سرتیپ دوم پاسدار «نادر ادیبی» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس در خصوص لزوم آشنا کردن نسل جوان و نوجوان کشور با دفاع مقدس و افق‌های پیش رو در راستای توسعه انقلاب اسلامی به‌منظور نیل به اهداف عالیه آن که همان رسیدن به انقلاب جهانی حضرت ولی‌عصر (عج) است، مطالبی را بیان کرد.

وی در خصوص پیشکسوتان وزارت جهاد اظهار داشت: پیشکسوتان وزارت جهاد عناصر مؤمن، انقلابی و کارآمد هستند و برای استفاده از ظرفیت‌ها و تعیین عرصه‌های نقش‌آفرینی آن‌ها همانند گذشته که در کنار رزمندگان در دفاع مقدس حماسه آفریدند، اکنون نیز با این پیوند و همراهی در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی باید قدم برداشت.

در ادامه جسله، «محمدرضا قائد عبدی» مدیرکل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی ضمن خیر مقدم به اعضا گفت: مجموعه وزارت جهاد و کشاورزی این آمادگی را دارد که بخشی از مجموعه را به امور پیشکسوتان اختصاص داده و این امر با تعامل دوطرفه در سازمان امکان پذیر است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار