سخنگوی شورای وحدت اصول‌گرایان:

اتحادیه اروپا خطای راهبردی پارلمان درباره سپاه پاسداران را جبران کند

متکی گفت: اتحادیه اروپا باید خطای راهبردی پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را جبران کند و در صورت عدم تصحیح رویکرد غلط، اروپا باید منتظر اقدام متقابل جمهوری اسلامی باشد.
کد خبر: ۵۶۸۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱ - 24January 2023

اتحادیه اروپا خطای راهبردی پارلمان درباره سپاه پاسداران را جبران کندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «منوچهر متکی» سخنگوی شورای وحدت اصول‌گرایان در رابطه با خطای راهبردی پارلمان اروپا گفت: اتحادیه اروپا خطای راهبردی پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را جبران نماید و در صورت عدم تصحیح رویکرد غلط، اروپا بایدمنتظر اقدام متقابل جمهوری اسلامی باشد.

متکی در ادامه در رابطه با موضوعات مطرح شده در هشتاد و یکمین نشست هیات عالی شورای وحدت هم افزود: در این نشست انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و شرایط کشور را بررسی کردیم و برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت بالا جزو اهداف و چشم انداز شورای وحدت قرار گرفت.

سخنگوی شورای وحدت ادامه داد: ما در این نشست بر ایفای نقش عوامل موثر در انتخابات از جمله حضور فعالان سیاسی، احزاب و اقشار مختلف و نهایتا مشارکت تعیین کننده مردم و پاسخ کوبنده آنان به اغتشاشات اخیر تاکید کردیم.

وی در پایان تصریح کرد: برگزاری همایش شورای وحدت در استان سیستان و بلوچستان و گزارش هیات اعزامی به این همایش وتشکیل پارلمان شورای وحدت در زاهدان بخش پایانی دستورجلسه هیات عالی شورای وحدت بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها