مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

سپاه بزرگترین نهاد ضد تروریسم جهان است

سردار ملکی با بیان اینکه دشمن به استیصال و درماندگی رسیده است، گفت: خشم دشمنان از این است که سپاه بزرگترین نهاد ضد تروریسم جهان است.
کد خبر: ۵۶۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷ - 24January 2023

سپاه بزرگترین نهاد ضد تروریسم جهان است// زمان و مکان خبر را بنویسید.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جمع خبرنگاران ضمن محکوم کردن اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی اظهار داشت: این اقدام دشمنان را که از سر عناد و کینه توزی با نظام جمهوری اسلامی بوده است، محکوم می‌کنیم.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، نظامی، دفاعی، سازندگی و... کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته و با تدوام این موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها شاهد هراس روزافزون دشمنان از سپاه هستیم.

سردار ملکی با بیان اینکه سپاه پاسداران سد راه تهدیدات و درهم شکننده دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان است و دشمن این نهاد مقدس و مردمی را مانع اجرای اهداف خود می‌داند، گفت: سپاهِ مستحکم و با اقتدار خار چشم دشمنان است.

این مسئول با اشاره به اینکه سپاه پاسداران با تمام توان و قدرت در برابر دشمنان و استکبار جهانی ایستاد و ضمن خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در داخل کشور، خطر تروریست‌ها را نیز از منطقه و جهان دور کرده است، بیان کرد: همچنین دشمن می‌داند در حوادث اخیر نیز از سپاه و مردم شکست خورده و به استیصال و درماندگی رسیده است و خشم دشمنان از این است که سپاه بزرگترین نهاد ضد تروریسم جهان است.

سردار ملکی با بیان اینکه این اقدام خصمانه اتحادیه اروپا خودزنی بیش نیست، عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ و صیانت نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی و برقراری امنیت و آرامش مردم همچنان همیشه پای کار خواهد بود و پشتیبان نظام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار