فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

سپاه پاسداران تبلور اراده ملی در همه بخش‌هاست/ اقدام پارلمان اروپا نمایانگر حقانیت سپاه پاسداران است

سردار کریمی گفت: سپاه پاسداران عاشق مردم و ولایت و تبلور اراده ملی در همه بخش‌ها و حرکت‌ها است.
کد خبر: ۵۶۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸ - 24January 2023
سپاه پاسداران تبلور اراده ملی در همه بخش ها است/ اقدام پارلمان اروپا نمایانگر حقانیت سپاه پاسداران استبه گزارش خبرنگار ‌دفاع‌پرس از اراک، در پی اقدام ضد ایرانی و خلاف قانون پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست آنچه که سازمان‌های تروریستی نامیدن است، امروز استاندار استان مرکزی به همراه معاونین، با حضور در دفتر ستاد فرماندهی سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی ضمن محکومیت شدید این اقدام خائنانه و تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس سپاه حمایت خود از این نهاد مردمی و انقلابی را اعلام کردند.
 
سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز (سه‌شنبه) ضمن تقدیر و تشکر از مواضع قاطعانه و ارزشمند مسئولان، گروه‌ها و اقشار مختلف مردم خصوصا استاندار مردمی، انقلابی و پرتلاش استان در طی چند روز گذشته اظهار داشت: سپاه پاسداران عاشق مردم و ولایت و تبلور اراده ملی در همه بخش‌ها و حرکت‌ها است و سپاه با تکیه بر ولایت و مردم و با روحیه جهادی و انقلابی شتابنده در راستای آرمان های انقلاب گام برمی‌دارد.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه سپاه خادم و نوکر مردم است، گفت: سپاه تمام قد برای رفع مشکلات مردم، تامین امنیت کشور و خدمت به ملت ایران مجاهدانه تلاش می‌کند.
 
سردار کریمی با بیان اینکه سپاه همواره در کنار مردم و پاسداران و حافظ انقلاب است، گفت: دشمنان با اینگونه اقدامات سیاسی نمی‌توانند رابطه میان سپاه و مردم را خراب کنند.
 
وی افزود: اقدام وقیحانه پارلمان درمانده اروپا که بعد از شکست سنگین در جنگ ترکیبی علیه ملت ایران رقم می خورد اقدامی مضحک و این اقدام خائنانه نمایانگر حقانیت نهاد مقدس و مردمی سپاه پاسداران و حرکت های سپاه در دفاع و پاسداری از امنیت و ارزش های اسلامی است.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: دشمنان با تروریست خواندن سپاه پاسداران که یک اقدام کاملا غیرقانونی و مقابله با استقلال و حاکمیت کشور است بار دیگر دچار خطای شدید محاسباتی خواهند شد چرا که آنها درک صحیحی از نفوذ سپاه در قلوب مردم ایران و امت اسلام ندارند و این اقدام قطعا عزم و اراده ملت ایران در دفاع از آرما‌ن‌های مقدس سپاه دوچندان خواهد کرد.
 
وی بیان داشت: امروز دشمنان به جهت اینکه مهمترین عامل شکست نقشه‌های خود در منطقه برای دولت سازی را سپاه پاسداران می‌دانند و لذا پارلمان اروپا امروز از سپاه و اقتدار روز افزون آن و از همه مهم‌تر محبوبیت این نهاد مردمی در بین ملت‌ها و حتی در قلب اروپا عصبانی است.
 
سردار کریمی خاطر‌نشان کرد: اقدام اخیر پارلمان اروپا نشان از اوج استیصال و ضعف غربی‌ها در مقابله با فرزاندان راستین امام خمینی (ره) در سپاه پاسداران است و این اقدامات به ما فرصت می‌دهد تا در برابر دشمنان مقتدرانه‌تر و قوی‌تر عمل کنیم.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پایان از استاندار مرکزی، معاونین و مدیران استانی برای حمایت از سپاه تقدیر کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها