تلاش ناکام تروریست‌های سابقه‌دار علیه قهرمان مبارزه با تروریسم

پارلمان اروپا در حالی تلاش داشت با لابی منافقین نام سپاه را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهد که اروپایی‌ها خود از گروهک منافقین به عنوان یکی از گروه‌های تروریستی سابقه‌دار حمایت می‌کند و به آن‌ها پناه داده است!
کد خبر: ۵۶۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴ - 25January 2023

تلاش ناکام تروریست‌های سابقه‌دار علیه قهرمان مبارزه با تروریسمگروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس: هفته گذشته پارلمان اروپا با تصویب قطعنامه‌ای خواستار قرار گرفتن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های «تروریستی» اتحادیه اروپا شد. اقدامی که کارشناسان عرصه بین الملل معتقدند لابی جریان منافقین در آن تاثیر بسیاری داشته است.

تلاش منافقین برای قرارگرفتن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی

آنگونه که اسناد نشان می‌دهد جریان منافقین در روز‌های اخیر تلاش‌های بسیاری برای قرارگرفتن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی، انجام دادند، از لابی با کشور‌های غربی گرفته تا راه اندازی کمپینی که طی آن از دولت‌های غربی خواسته شده بود سپاه را به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کنند. این جریان هم چنین با انتشار مطالبی با هشتگ «IRGCterrorists» تلاش داشتند گروه‌های ضدانقلاب دیگر را هم به این کمپین دعوت کنند.

نکته قابل تامل و مضحک در این موضوع اینجاست که جریانی برای قرارگرفتن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی تلاش می‌کرد که خودش ترور ۱۷ هزار ایرانی در کارنامه دارد!

البته اگرچه این تحرکات برای اقدام علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نهایت ناکام ماند و اتحادیه اروپا پس از مواضع قاطع جمهوری اسلامی از تصمیم خود منصرف شد، اما تبیین واقعیت این موضوع که تروریست واقعی کیست، بسیار اهمیت دارد.

سپاه تروریست است یا آن‌هایی که ۱۷ هزار ایرانی را ترور کرده‌اند؟

امروز اروپا باید به این سوال پاسخ دهد که آیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که سال‌هاست در برابر تروریست‌ها و گروه‌های تروریستی‌ای همچون کومله، دموکرات و داعش ایستاده و توانسته امنیت را برای بسیاری از کشور‌ها برقرار کند، تروریست است، یا جریانی که بعد از انقلاب اسلامی به فجیع‌ترین شکل‌ها ۱۷ هزار ایرانی را ترور کرد و اسناد آن هم موجود است.

کشور‌هایی اروپایی که امروز با تاثیرگرفتن از منافقین و ضدانقلاب علیه نهادی که سال‌ها عمر خود را صرف مبارزه با گروه‌های تروریستی کرده اقدام می‌کنند باید بدانند که اگر سپاه به عنوان قهرمان بین‌المللی مبارزه با تروریسم، نبود امروز نه تنها منطقه درگیر شدیدترین آشوب‌ها بود بلکه اروپایی هم از این آشوب‌ها در امان نبودند.

یکی دیگر از مسائل مضحک در این ماجرا این است که پارلمان اروپا در حالی تلاش داشت نام سپاه که یکی نهاد‌های رسمی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهد که خودشان در حال حاضر از گروهک منافقین به عنوان یکی از گروه‌های تروریستی سابقه‌دار حمایت می‌کند و به آن‌ها پناه داده است!

این برخورد‌های دوگانه به خوبی نشان می‌دهد غرب برای ضربه زدن به نظام اسلامی و کشور ما هر چیزی را بهانه قرار می‌دهد، حتی موضوعی که تا این حد مضحک باشد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها