اغتشاشات در نمایشگاه «کار خودشونه» نقد می‌شود

نمایشگاه پوستر «کار خودشونه» با نمایش آثار محمدحسین نیرومند، با موضوع نقد اعتراضات و اغتشاشات ۷۰ روزه، در حوزه هنری افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۵۶۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹ - 25January 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نمایشگاه «کار خودشونه» ۱۰ بهمن ماه در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری افتتاح خواهد شد و در آن پوستر‌هایی از محمدحسین نیرومند که با موضوع نقدی بر اعتراضات و اغتشاشات ۷۰ روزه طراحی و خلق شده‌اند، به نمایش درخواهد آمد.

با برگزاری آیین افتتاح این نمایشگاه، علاقه‌مندان می‌توانند از ۱۱ تا ۲۶ بهمن ماه هر روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ برای تماشای آثار به گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری انقلاب اسلامی واقع در خیابان سمیه نرسیده به خیابان حافظ مراجعه کنند.

محمدحسین نیرومند، کاریکاتوریست و طراح گرافیک مطرح کشور است که طی سال‌ها فعالیت هنری در زمینه کاریکاتور موفق به دریافت گواهینامه درجه یک هنری – معادل دکترا – از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نشان عالی تجسمی از جشنواره بین‌المللی هنر‌های تجسمی فجر شده است.

اغتشاشات در نمایشگاه «کار خودشونه» نقد می‌شود

تدریس و آموزش در دانشکده هنر‌های زیبای سازمان صدا و سیما، مشاور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، سردبیری و مدیر مسئول نشریه کیهان کاریکاتور، تألیف کتاب و مقاله و… بخشی از فعالیت‌های نیرومند در عرصه علمی – هنری و فرهنگی کشور تا به امروز بوده است.

وی که تا کنون دبیری و داوری چندین جشنواره ملی و بین‌المللی را بر عهده داشته، با شرکت در رقابت‌های هنری مختلف موفق به دریافت جوایز و الواح تقدیر متعددی از جمله جایزه طلای هنرمند برگزیده هشت سال دفاع مقدس و همچنین جایزه و مدال ویژه جشنواره ژاپن شده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها