سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیئت دولت:

دولت خواهان دسترسی مردم به خودروی باکیفیت است

بهادری جهرمی گفت: نگاه دولت در حوزه خودرو این است که مردم با قیمت مناسب‌تر به خودروی با کیفیت‌تر دسترسی داشته باشند.
کد خبر: ۵۶۹۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴ - 25January 2023

دولت دخالتی در مورد عرضه خودرو ندارد/ کارشناسان تصمیم می‌گیرندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی بهادری‌جهرمی» سخنگوی دولت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد شیوه عرضه خودرو، اظهار داشت: در خصوص بحث خودرو نگاه دولت این است که ببینیم به چه شیوه بهتری مصرف‌کنندگان واقعی یعنی مردم می‌توانند به خودروی با کیفیت بهتر و قیمت مناسب‌تر دسترسی راحت‌تری داشته باشند.

بهادری‌جهرمی افزود: باید اجازه دهیم نظرات نهادهای تخصصی و کارشناسی این حوزه به جمع بندی برسد تا در نهایت هر شیوه‌ای که مناسب‌تر و به نفع مردم است، عملیاتی شود.

وی ادامه داد: اینکه دلالان بخواهند تأثیرگذاری داشته باشند و سودی به جیب دلالان برود و یا اینکه از سوی دستگاه‌های نظارتی یا هر مجموعه‌ای به نهادهای تخصصی و کارشناسی فشار وارد شود تا این نهادها با اعمال فشار تصمیم گیری کند، اثرش استمرار مشکلات چند ده ساله‌ای است که در حوزه خودرو داشته ایم.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم باید اجازه دهیم نظرات نهادهای کارشناسی این حوزه گرفته شود و هر شیوه‌ای که مناسب‌تر و به نفع مردم است، انجام شود. دولت از این منظر دخالتی در کار نهادهای تخصصی نمی‌کند تا بهترین شیوه به نفع مصرف کننده اعمال شود.

سخنگوی دولت گفت: دولت دخالتی در کار کارشناسی چه بورس کالا و چه شورای رقابت نمی‌کند و هر تصمیم بگیرند به همان ملتزم خواهیم بود.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار