رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

راهبرد دشمن کتمان و فراموشی انقلاب اسلامی/ حضور مردم در میدان معادلات دشمن را تغییر می‌دهد

حجت‌الاسلام موسی‌پور گفت: انقلاب اسلامی ما مجموعه‌ای از ایام‌الله بوده و راهبرد کنونی دشمن، کتمان و به فراموشی سپردن آن است از اینرو باید هرچه با شکوه‌تر این ایام را پاس بداریم.
کد خبر: ۵۶۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷ - 25January 2023

راهبرد دشمن کتمان و فراموشی انقلاب اسلامی/ حضور مردم در میدان معادلات دشمن را تغییر می‌دهدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدحسین موسی‌پور» نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست این شورا در آستانه دهه فجر که امروز سه‌شنبه (۵ بهمن) برگزار شد، اظهار داشت: هدف از انقلاب اسلامی انسان سازی در تراز انسان‌های بزرگی همچون امام خمینی (ره) و سردار سلیمانی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه با بیان اینکه طبق قانون پنج وظیفه بر عهده این شورا قرار دارد، گفت: سیاستگذاری، برنامه ریزی، ساماندهی، نظارت و راهبردی مناسبت‌های انقلابی از جمله این وظایف است.

وی همچنین سه مأموریت را درخصوص برگزاری مناسبت‌های انقلابی عنوان کرد و افزود: بزرگداشت مناسبات منطقه‌ای و استانی همچون قیام مردم تبریز و قیام مردم یزد مثالی برای آن‌ها است؛ البته مناسبت‌های بعد از انقلاب در حوزه‌های منطقه‌ای نیز باید گرامی داشته شود که تبیین کامل آن از سوی مسئولان استانی مورد تأکید است.

موسی پور با بیان اینکه یادآوری برخی حوادث، مسیر را برای نسل جوان روشن می‌کند، اظهار داشت: حمله به شهر قم و به شهادت رساندن گروه سرود مدرسه قطب راوندی، حمله رژیم بعث به زمین فوتبالی در ایلام، یا ماجرای حمله شیمیایی به سردشت که جنبه منطقه ای، اما آثار ملی دارند نیز از جمله آن‌ها هستند.

نماینده ولی فقیه در ادامه با بیان اینکه مأموریت دوم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه ریزی برای مقابله با قدرت نرم دشمن و فتنه‌های درونی و بیرونی است، گفت: حضور برای مقابله با فتنه‌ها و همچنین مقابله با هجمه‌های سنگین و جنگ ترکیبی اخیر که به لطف خدا و با حضور ملت به ثمر رسید، نیز از مثال‌های دیگر آن است. در این میان حضور طوفنده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان توانست معادلات دشمن را تغییر دهد.

وی سومین مأموریت این شورا را بزرگداشت ایام الله معرفی کرد و اظهار داشت: انقلاب ما مجموعه‌ای از ایام الله بوده و راهبرد کنونی دشمن، کتمان و به فراموشی سپردن آن است از این رو باید هرچه با شکوه‌تر این ایام را پاس بداریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان با بیان اینکه ۱۵ برنامه سراسری در ۱۴۰۰ شهر و ۳۷ هزار روستا برای مناسبات ایام الله دهه فجر داریم، یادآور شد: اقدامات مربوطه از چند ماه قبل آغاز شده و هدف اصلی نیز آن است که با توجه به اقتضائات فعلی، شاهد خلق حماسه دیگری از سوی مردم باشیم که معادلات دشمن را بار دیگر تغییر داده و فتنه‌ها را خاموش کنند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها