معاون سیاسی استاندار همدان:

دستاوردهای مادی و معنوی نظام را برای مردم بیان کنیم

«رضانیا» گفت: با استفاده از فرصت بسیار مناسب دهه فجر، دستاوردهای مادی و معنوی نظام اسلامی را برای مردم بیان کنیم.
کد خبر: ۵۶۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲ - 25January 2023

دستاوردهای مادی و معنوی نظام را برای مردم بیان کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حسن رضانیا» معاون سیاسی، اجتماعی استاندار همدان امروز (چهارشنبه) در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر استان همدان، اظهار داشت: ما مکلفیم با توجه به شرایطی که کشور در آن قرار دارد، به بهترین شکل برنامه‌های دهه فجر را برگزار و باید با استفاده از این فرصت بسیار مناسب دستاوردهای مادی و معنوی نظام را برای مردم بیان کنیم.

وی با تاکید بر خنثی‌سازی تهاجمات دشمنان، گفت: دشمن دنبال این است که مردم را از نظام جدا کند، مخصوصا در حوزه رسانه‌ای به دنبال کمرنگ کردن دستاوردها و ایجاد مانع در راه تعالی کشور است.

رضانیا خاطرنشان کرد: دشمن بداند ملت ما بیدار است و پاسدار خون شهدا، امام راحل و سیاستگذاری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم و مقتدرانه پیش خواهیم رفت و هیچ ابایی هم نخواهیم داشت.

معاون سیاسی استاندار همدان ضمن تشکر از تلاش‌های کمیته‌های ستاد دهه فجر خاطرنشان کرد: هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه‌ها کمک خواهد کرد تا یک دهه فجر پرشور با رویکرد ایجاد نشاط اجتماعی و با محور جهاد تبیین برگزار شود و آنچه که وظیفه ما نسبت به نظام و خون شهدا است را ادا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار