امام جمعه سرخ‌رود عنوان کرد؛

کلنگ‌زنی مرکز نگهداری از ایتام بخش سرخ‌رود در دهه فجر

حجت الاسلام «تقی‌زاده» از کلنگ‌زنی مرکز نگهداری از ایتام بخش سرخ‌رود با حضور مسئولین استانی در دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۵۶۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷ - 25January 2023

کلنگ‌زنی مرکز نگهداری از ایتام بخش سرخ‌رود در دهه فجربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «مهدی تقی‌زاده» امام جمعه سرخ‌رود امروز در جلسه شورای فرهنگی بخش سرخ‌رود که در دفتر امام جماعت برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع) اظهار داشت: آنچه از آن امام به یادگار مانده در مسیر اصول و فنون و تقوا حرکت کردن و دین مدار بودن و بهره مندی از انواع الهی گونه امامت و نبوت انسان با تقوا اسیر هوای نفس نشود.

امام جمعه سرخ‌رود از کلنگ‌زنی مرکز نگهداری از ایتام بخش سرخ‌رود در دهه فجر خبر داد و افزود: این مراسم با حضور استاندار مازندران و آیت الله لایینی نماینده ولی فقیه در استان برگزار می‌شود؛ اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیز الزامی و حضور نیافتن اعضا در جلسات قابل توجیه نیست.

وی در خصوص کلنگ‌زنی خانه ایتام در بخش سرخ‌رود تصریح کرد: خانه ایتام تحت نظارت و مدیریت امام جمعه بخش و هیئت امنای مسجد ۱۴ معصوم پیگیری می‌شود.

امام جمعه سرخ‌رود با اشاره به اینکه نیامدن مدیران در شورای فرهنگ عمومی از جمله مسائلی است که همواره مورد تاکید قرار می‌دهیم، بیان کرد: موضوع آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در شهرستان از جمله دغدغه‌های ما بوده و همه نیز در این خصوص نگران هستند، اما زمانی که شورای فرهنگ عمومی شهرستان برپا می‌شود، مسئولین کم توجهی می‌کنند و حضور نمی‌یابند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده ضمن تاکید به نزدیک شدن مراسم اعتکاف خاطرنشان کرد: مراسم اعتکاف امسال در روستای ملاکلا، معلم کلا، زردآب، سرخ‌رود مسجد چهارده معصوم و موسی بن جعفر، احمدآباد کلیج، گُل محله، زنگی‌کلا از این بخش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها