استاندار همدان:

رویکرد برنامه‌ها در دهه فجر مردم‌محور باشد

«قاسمی فرزاد» گفت: رویکرد برنامه‌ها در دهه فجر باید مردم محور باشد و تمام دستگاه‌های اداری موظف هستند فضاسازی مناسبی داشته باشند.
کد خبر: ۵۶۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲ - 25January 2023

رویکرد برنامه‌ها در دهه فجر مردم محور باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان امروز (چهارشنبه) در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر استان همدان با بیان اینکه دهه فجر امسال با یک ویژگی‌های خاصی همراه است، اظهار داشت: به لطف خداوند متعال و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی توانستیم از اقدامات پیچیده دشمنان که بسیار برنامه ریزی شده بود، عبور و دشمنان را مایوس و ناامید کنیم.

وی با اشاره به ضعف پارلمان اروپا در اقدام بر علیه سپاه پاسداران، افزود: دشمنان امروز حرف از برجام می‌زنند و این نشان می‌دهد تمام طراحی‌های شیطنت آمیز آنان بر ملا شده است و این اتفاق در سایه وحدت و انسجام ملت ایران اتفاق افتاده است‌.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه خداوند خیر و برکت را در وحدت و انسجام گذاشته است، تصریح کرد: دستگاه‌ها باید همه توان خود را برای تبیین دستاوردهای انقلاب در بحث ازادی، سربلندی و سرافزازی در عرصه‌های مختلف بکار گیرند.

وی با اشاره به برگزاری جلساتی در راستای جهاد تبیین، گفت: در ایام دهه فجر جلسات مفصلی با موضوع جهاد تبیین با حضور ائمه جمعه، مدیران مدارس، دانشگاهیان، معلمان و اقشارتاثیرگذار برگزار خواهد شد‌.

استاندار همدان با اشاره به افتتاح ۹۵۶ پروژه در ایام دهه فجر در سطح استان همدان، گفت: اینها نشاندنده این است که دولت سیزدهم با تمام تنگناها توانسته اقدامات موثری انجام دهد.

وی عنوان کرد: در بحث درمانی نیز اقدامات موثری صورت گرفته و در سفر اخیر معاون اجرایی رئیس جمهور به همدان نیز به این موضوع و افتتاح پروژه بیمارستان اکباتان تاکید کردند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه اجرای بیش از ۸۷۰ عنوان پروژه فرهنگی در ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی است، گفت: رویکرد برنامه‌ها باید مردم محور باشد و تمام دستگاه‌های اداری موظف هستند فضاسازی مناسبی داشته باشند.

وی با تاکید بر جدی گرفتن تکبیر شب ۲۲ بهمن، تصریح کرد: در طول این ده روز در هر شهرستان یک روز حضور خواهیم یافت و پروژه‌های عمرانی را افتتاح خواهیم کرد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌ها برای جامعه هدف برنامه مفصلی داشته باشند تا دهه فجر امسال متفاوت‌تر از سالهای گذشته برگزارشود‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار