برگزاری سالگرد شهادت سردار «محمود عاطفی» در رشت

اولین سالگرد شهادت جانباز سرافراز اسلام و سردار فرهنگ و رسانه، ‌حاج «محمود عاطفی» در گلزار شهدای رشت برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۹۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹ - 25January 2023

برگزاری سالگرد شهادت سردار فرهنگ و رسانه ‌حاج «محمود عاطفی» در رشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، اولین سالگرد شهادت جانباز سرافراز اسلام و سردار فرهنگ و رسانه حاج «محمود عاطفی» عصر امروز با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان در گلزار شهدای رشت برگزار شد و نماینده، ولی فقیه در استان گیلان در این مراسم به سخنرانی پرداخت.

حاج «محمود عاطفی» پیشکسوت دفاع مقدس با بیش از یک دهه مسئولیت در مرکز بسیج سازمان صدا و سیما، پنجم بهمن ماه ۱۴۰۰، به‌دلیل آسیب‌ها و عوارض شیمیایی و جانبازی در بیمارستان خاتم‌الانبیاء تهران به فیض شهادت نائل آمد.

او که یک چهره فرهنگی بود به عنوان مدرس دانشگاه، مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما و همچنین مدیرکل امور مجلس صداوسیما در کارنامه کاری خود دارد.

این رزمنده و سردار فرهنگ و رسانه از سال ۹۹ با حکم رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح به عنوان رئیس سازمان سینمایی و هنر‌های نمایشی دفاع مقدس منصوب و مشغول به کار بود.

عاطفی تهیه‌کننده ارشد تلویزیونی و در میان هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون چهره‌ای شناخته شده بود و دو تن از برادران وی عباس و اکبر عاطفی هم در سال ۶۳ شهید شدند و وی نیز در سال ۶۶ مجروح و جانباز پنجاه درصد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار