استاندار مرکزی:

مدیران اقدامات دولت سیزدهم را در دهه‌ فجر به اطلاع مردم برسانند

«مخلص الائمه» گفت: مدیران وظیفه دارند در ایام الله دهه مبارک فجر دستاوردهای نظام اسلامی و اقدامات دولت سیزدهم را به اطلاع مردم برسانند.
کد خبر: ۵۶۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷ - 26January 2023
مدیران اقدامات دولت سیزدهم را در دهه‌ فجر به اطلاع مردم برسانندبه گزارش دفاع‌پرس، از اراک «فرزاد مخلص‌الائمه» استاندار مرکزی امروز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان اراک، در سالن غدیر استانداری مرکزی اظهار داشت: حجم کار مدیران در روزهای نزدیک به دهه مبارک فجر و ایام این دهه، سنگین است و باید همه آمادگی لازم را داشته باشند.
 
وی بیان کرد: ایام‌الله دهه مبارک فجر، جشن ملی و سراسری کشور است و با توجه به شرایط خاص، نیاز است که برگزاری این دهه با تلاش مضاعفی نسبت به سال‌های گذشته صورت گیرد.
 
استاندار مرکزی ادامه داد: ماهیت اساسی و بنیادی این ایام به عنوان دهه انقلاب نیز باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
 
مخلص‌الائمه بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، جمهوری اسلامی نباید متوقف شود، دولتی تشکیل شده که جهت‌گیری آن مشخص است و باید انقلاب اسلامی کماکان زنده و پویا بماند و جمهوری اسلامی مظهری از انقلاب اسلامی است.
 
وی گفت: نگاه تحول‌گرایانه که ماهیت انقلاب اسلامی است، باید همواره وجود داشته باشد تا این انقلاب برای همیشه زنده بماند و از برکات رویکرد انقلابی، هم مردم و هم امت اسلام بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها