فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

بالاترین و مهمترین راهبرد «سپاه» یعنی جانمان را فدای مردممان کنیم

سردار «آتانی» گفت: بالاترین و مهمترین راهبرد سپاه یعنی جانمان را فدای مردممان کنیم و این آرزوی ماست که مردم عزیز در زندگی پر از آسایش و امنیت باشند.
کد خبر: ۵۶۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶ - 26January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، نشست خبری فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اصحاب رسانه در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان قزوین ظهر امروز (شنبه) برگزار شد.

سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این نشست با اشاره به حلول ماه رجب و برکات این ماه اظهار داشت: توقفگاه هایی است که خداوند می خواهد ما را به قله های فتح برساند. ماه رجب و شعبان اردوگاه های رسیدن به شب قدر هستند. با پربار کردن توشه راه در ماه رجب، به ماه شعبان با مضامین بلند دعاهای این ماه می رسیم تا ره توشه ای برای شب های بلند قدر برسیم. خداوند ناظر بر ماست اما برای رسیدن ما به قله های معنویات مدام بر ما تلنگر می زند و خوشا به حال کسانی که با پیروزی به سر منزل مقصود می رسند.

وی گفت: حوادثی که این سه ماه بر ما گذشت حوادث الهی بود اما در اردوکشی دشمنان و در تلخی ها ما نیز دستاوردهای خود را به دست می آوریم و در دل حادثه به دستاوردهای مهمی رسیدیم. بخشی از این دستاوردها، عقلانیت و صبوری و دور اندیشی نظام جمهوری اسلامی بود. نیروی امنیتی کف میدان در همه جای دنیا با تیر خود قدرت نمایی می کند اما در ایران نیروی مسلح با گذشت و در معرض خطر قرار دادن تن و جسم خود و با عطوفت خود با این جریان برخورد کرد.

سردار آتانی اظهار کرد: دست ما پر بود و جسم های زیادی از فرزندان ما در مقابل آسیب های کف خیابان ها قرار گرفتند تا افرادی که در مقابل ما بودند کمترین آسیب را ببینند. دشمن سلسله حماقت های خود را انجام داد و با این نسخه حماقت، ما را در لیست تروریست ها قرار داد. خدا را شکر می کنیم که مورد غضب دشمنان خودمان هستیم. دشمنی که از تاریخ به وجود آمدن کشورشان تا تمام هنرنمایی عمر سیاسیشان دو جنگ جهانی است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: کشته ها و مجروحان در جنگ جهانی حاصل خوی تروریستی آمریکایی هاست. فرصت خوبی شد به مورخان و محققان بگوییم که یکبار دیگر از حقایق بنویسند. به خصوص در چهل سال اخیر که با این دشمن در منطقه زندگی کردیم‌ دشمنی که به بهانه مقابله با تروریست وارد افغانستان شد و در منطقه با همین بهانه واهی، جنایات بزرگی انجام داد.

وی افزود: امروز دشمن به سپاهی تاخت که رییس جمهور بی خرد سابق امریکا با غرور در رسانه های خود بیان کرد که من دستور جنایت علیه سردار سلیمانی را صادر کردم اما برای ما اعلام این موضوع ارزشی ندارد و اگر ما را تحریک بکنند یا نکنند، برای ما اهمیتی ندارد. چرا که ما پای رسالتمان ایستاده ایم.

سردار آتانی یادآور شد: ما به مردم عزیزمان قول می دهیم بالاترین و مهمترین راهبرد سپاه یعنی جانمان را فدای مردممان کنیم و این آرزوی ماست که مردم عزیز در زندگی پر از آسایش و امنیت باشند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به برنامه های پیش رو در بحث کاروان های راهیان نور تصریح کرد: امسال ۳۵ هزار مخاطب دانش آموز استان برای سفر به راهیان نور ثبت نام کرده اند که با توجه به محدودیت های سرویس دهی و مکان، هدف گذاری ما ۴ هزار نفر است که از این هدف گذاری، تعداد ۱۲۰۰ دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند اما در پی ایجاد ظرفیت های لازم برای اعزام ۴ هزار دانش آموز هستیم.

سردار آتانی در پایان خاطر نشان کرد: بنای سپاه این است که با مردم و برای مردم خدمت ارایه دهد. در سال گذشته نیز در بحث راهیان نور، جزو بهترین استان ها به ویژه در ارایه خدمات بودیم. سال گذشته یک استثنا در راهیان نور از سوی سپاه استان پیش بینی کردیم که خانواده ها نیز توانستند با خودرو شخصی در یادمان های عملیاتی و کاروان راهیان نور حضور یابند و در همین راستا بیش از ۲۰۰ خانواده به طور مستقل از امکانات سپاه استان در مناطق عملیاتی جنوب کشور بهره مند شدند. امسال نیز ظرفیت جدیدی ایجاد شد که مسابقات اتومبیلرانی برای علاقمندان و خانواده های حاضر در کاروان راهیان برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار