فرمانده مرزبانی فراجا:

آموزش در این رسته انتظامی باید به مهارت تبدیل شود

سردار گودرزی گفت: آموزش‌ها در این رسته انتظامی باید با تمرین بیشتر تبدیل به مهارت شود تا در میدان عمل نتایج مطلوب حاصل شود.
کد خبر: ۵۶۹۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴ - 27January 2023

فرمانده مرزبانی فراجا:آموزش در این رسته باید به مهارت تبدیل شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در نشست با فرماندهان و معاونان مرکز آموزش علوم و فنون مرزبانی ثامن‌الائمه (ع) در مشهد اظهار داشت: خوشایندسازی محیطی در مراکز آموزش مرزبانی امری مهم و ضروری است و این موضوع باعث می‌شود برای فراگیران فضاسازی مناسبی برای کسب آموزش‌ها باشد.

سردار گودرزی افزود: فرماندهان، آموزش‌ها را از فراگیران مطالبه کنند تا این موضوع باعث انگیزه بیشتر فراگیران در یادگیری مسایل آموزشی شود.

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: تربیت، مکمل آموزش است و تقویت باور‌ها و بصیرت دینی، از آسیب‌پذیری جلوگیری می‌کند.

سردار «جلال ستاره» جانشین فرماندهی مرزبانی فراجا نیز در این نشست اظهار داشت: رسانه، یک نهاد است و نقش ارتباط بین مردم و دولتمردان را بر عهده دارد، افکار عمومی باید با عملکرد مرزبانان آشنا شوند تا بتوانیم بر اساس افکار مردم خط‌دهی و جهت‌دهی مطلوب داشته باشیم.

وی افزود: اقدامات مرزبانی و مرزبانان در رسانه ملی باید با تولید محتوا به تصویر کشیده شود و به دنیال این هستیم که مرز را ملی معرفی کنیم چرا که هر فرد با ملیت ایرانی مشمول امنیت می‌شود.

سردار «مهدی حاجیان» معاون فرهنگی، اجتماعی فراجا نیز در این نشست اظهار داشت: مرزبانی در خط مقدم حفاظت از جان، مال و ناموس مردم قرار دارد و آنان با حراست و پاسداری از مرز‌ها آرامش، آسایش، راحتی و بیداری مردم را در مرحله اول تأمین می‌کنند و در سطح بندی، تأمین امنیت اول با مرزبانی است چرا که امنیت ذهنی و عینی را فراهم می‌کنند.

وی افزود: افزایش دانش رسانه‌ای یک ضرورت است و امروز جنگ‌ها به معنای واقعی تغییر پیدا کرده اند و تاکتیک از جنگ‌های کلاسیک به جنگ‌های رسانه‌ای تبدیل شده است، عملیات روانی و جنگ هیبریدی امروزه از اهمیت بالایی برخوردار و نیاز است در این زمینه دانش رسانه‌ای کارکنان افزایش پیدا کند.

استان خراسان رضوی از شمال و شمال شرق ۵۳۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان و از شرق حدود ۳۰۲ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار