پیام اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان در محکومیت اهانت به قرآن کریم؛

مقابله با سیاست‌های پلید اسلام‌ستیزی وظیفه همه آزادی‌خواهان جهان است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با صدور پیامی، اقدام شنیع و رذیلانه غرب به ساحت مقدس قرآن کریم و مقدسات اسلامی را محکوم کرد.
کد خبر: ۵۶۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷ - 27January 2023

مقابله با سیاست‌های پلید اسلام‌ستیزی وظیفه همه آزادی‌خواهان جهان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با صدور پیامی، اقدام شنیع و رذیلانه غرب به ساحت مقدس قرآن کریم و مقدسات اسلامی را محکوم کرد و مقابله با سیاست‌های پلید اسلام‌ستیزی را وظیفه همه آزادی‌خواهان جهان دانست.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذینَ کَفَرُوا وَ صَدُّوا عَنْ سَبیلِ اللَّهِ أَضَلَّ أَعْمالَهُمْ. (سوره مبارکه محمد آیه۱) 

توهین‌های رذیلانه و مکرر رسانه‌های غربی به ساحت مقدس قرآن کریم و شخصیت پیامبر مکرم (ص) در واقع یک جریان خاص است که پرده از نیات اسلام‌ستیزان صهیونیستی و سردمداران آن بر می‌دارد، این عمل مشمئزکننده و خیانتکارانه در حالی صورت می‌گیرد که ناکارآمدی همه مکاتب پرزرق و برق غربی (لیبرالیسم) را به نمایش گذاشته و ترس آن‌ها از اسلام ناب محمدی و زمینه‌سازی تمدن نوین اسلامی و بازگشت انسان به وحی منطبق بر فطرت را عیان می‌کند.

این پرده‌دری و توهین به دین مبین اسلام، قرآن کریم و خاتم‌الانبیاء (ص) در حالی صورت می‌گیرد که این دین الهی، دین آزادی و معنویت انسان و قرآن، کتاب رحمت و حکمت و عدالت است.

همه آزادی‌خواهان جهان و همه ادیان ابراهیمی امروز وظیفه دارند که در کنار بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان جهان با سیاست‌های پلید اسلام‌ستیزی که با بهانه آزادی بیان توسط سفاکان روزگار صورت می‌گیرد مقابله کنند.

برای مسلمانان و آزادگان جهان واضح و مبرهن است که این‌گونه حرکات زشت و ناپسند ایادی استکبار نمی‌تواند موج اسلام‌خواهی و گرایش به معنویت و فطرت انسانی را کم فروغ کرده و سرپوشی بر اقدامات اشغال‌گرانه رژیم کودک‌کش و سفاک اسرائیل و حامیان آنان بگذارد و بدون شک پیام روشن و انسان‌ساز اسلام عزیز بیش از پیش همچون خورشیدی تابان به گوش جهانیان خواهد رسید.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان، اقدامات توهین‌آمیز نشریات و رسانه‌های مزدور غربی و هرگونه توهین به مقدسات، ادیان و پیامبران را به شدت محکوم کرده و ضمن هشدار به مسببان این اقدام سخیف و نوکران آن‌ها یادآور می‌شود که مسلمانان جهان و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در مقابل این توهین آشکار و حرکات مذبوحانه دنیای غرب مانند همیشه محکم و با صلابت خواهد ایستاد و هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نخواهند کرد و از مسئولان وزارت خارجه خواستار پیگیری و برخورد با این اقدامات سخیف را انتظار داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار