امام جمعه اردستان مطرح کرد؛

ایستادگی مردم در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام «دهشیری» گفت: با وجود توطئه دشمنان برای تضعیف نظام، مردم همیشه پای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.
کد خبر: ۵۶۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲ - 27January 2023

ایستادگی مردم و دفاع از نظام و انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمين «حسن دهشیری» امام جمعه اردستان امروز (جمعه) در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اردستان ضمن دعوت به تقوای الهی و با اشاره روز دهم ماه رجب در سال ۹۵ هجری قمری ميلاد امام جواد عليه السلام اظهار داشت:انسان مومن طبق فرموده امام جواد (ع) اگر کسی او را نصیحت کند، می‌پذیرد و متقین و پرهیزکاران از افرادی هستند که باید به نصیحت آنان گوش داد.

وی با اشاره به ايام‌الله دهه فجر عنوان کرد: چهل و چهارمین طلوع فجر انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم که این انقلاب با وجود همه دشمنی‌ها و تلاش‌های آنان برای سرنگونی در طول بیش از چهار دهه، به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی پربارتر از قبل است.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه دشمنان با وجود تلاش و وعده‌های بسیار اما به نتیجه نرسیدند و انقلاب اسلامی ما همچنان پابرجاست، یادآور شد: با وجود توطئه دشمنان برای تضعیف و سرنگونی نظام مردم با حضور خود در برنامه‌های دهه فجر یک بار دیگر ثابت خواهند که آرمان شهدا و یاد امام را زنده نگه می‌دارند.

حجت‌الاسلام دهشیری با اشاره به توهین به قرآن کریم خاطرنشان کرد: هتک حرمت توسط عوامل استکبار در سوئد و هلند از جمله توطئه‌های دشمنان است که به کتاب مسلمانان توهین کرده و آن را آتش زدند که این یک نقشه بود تا ببینید حساسیت مسلمانان به چه اندازه است و ما آن را محکوم می‌کنیم.

وی با اشاره به اقدام خلاف قانون پارلمان اروپا در تروریست نامیدن سپاه تاکید کرد: همچون چند سال پیش که آمریکا سپاه را تروریست اعلام کرد در این ایام اخیر نیز اتحادیه اروپا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست نیروی‌های تروریست قرار داده اما مردم ایران این حرکت را محکوم کرده و از سپاه حمایت می‌کنند.

امام جمعه اردستان با بيان اينکه دشمنان خیلی تلاش کرده و توطئه‌های فراوان به پا کردند اما به برکت خون شهدا انقلاب و مردم ما ایستادگی کرده و این انقلاب حفظ شد، متذکر شد: مردمانی خوبی داریم و مسئولان هم باید تلاش کنند که مشکلات اقتصادی و دغدغه‌های معیشتی مردم را برطرف کنند.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار