رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا:

توهین به قرآن دور از انسانیت است/ ایستادگی مردم نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کرد

حجت‌الاسلام سعیدی توهین به قرآن در کشور سوئد را دور از انسانیت و بیانگر رفتار سخیف دانست و گفت: مدعیان آزادی از انسانیت بویی نبرده‌اند.
کد خبر: ۶۰۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹ - 30June 2023

توهین به قرآن دور از انسانیت است/ اهل مقابله به مثل نیستیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «علی سعیدی شاهرودی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شاهرود به میزبانی مدرسه قلعه، رفتار کشور‌های اروپایی در قبال اسلام، قرآن و پیامبر (ص) را دور از انسانیت و سخیف دانست و اظهار داشت: در سوئد زیر سایه اجازه رژیم سیاسی و در پوشش امنیتی به قرآن کریم، این بزرگترین وجود نظام خلقت توهین شد و بدتر از آنکه، اجازه به این کار را دادند.

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه این‌ها از انسانیت و شرافت بویی نبرده‌اند در حالی که برای ما مسلمانان همه انبیاء الهی محترم هستند ابراز کرد: همه انبیا فرستاده خدا هستند و خاتم آن‌ها حضرت محمد (ص) است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا ضمن بیان این پرسش که این چه نوع آزادی و دموکراسی است که به جمعیت عظیمی از مسلمانان توهین می‌شود؟ بیان کرد: این دیگر بحث شیعه و انقلاب اسلامی و … نیست بلکه بحث جهان اسلام و کتاب الهی است.

حجت الاسلام سعیدی شاهرودی با اشاره به اینکه تعجب می‌کنیم که سران کشور‌های اسلامی، کنفرانس اسلامی و کشور‌های مسلمان چطور چاره اندیشی نمی‌کنند؟ گفت: ظرفیتی که جهان اسلام دارد، ظرفیت اندکی نیست و این قدرت می‌تواند استفاده شود تا بر دهان توهین کنندگان کوبیده شود لذا امیدواریم جهان اسلام به زودی دست به کار شود تا مشت محکمی بر دهان این افراد زده شود.

وی ضمن اشاره به حوادث ابتدای انقلاب اسلامی و ترور‌هایی که دشمنان علیه ایران اسلامی صورت می‌دادند، گفت: امروز یادآور ترور ناکام رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران است که خداوند اراده کرد تا این گنجینه برای انقلاب اسلامی باقی بماند؛ همچنین این روز یادآور به شهادت رساندن شهید بهشتی و یارانشان است؛ لذا باید گفت ایستادگی مردم در صحنه بعد از این حوادث نقشه‌های شوم دشمنان را برآب کرد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل معظم قوا به سالگرد حمله شیمیایی صدام به سردشت هم اشاره کرد و گفت: امروز بعد از سال‌ها کشور‌های غربی اعتراف کردند که به صدام سلاح شیمیایی فروختند، اما اذعان دارند که نمی‌دانستند صدام برای چه می‌خواست این سلاح‌ها را استفاده کند که این ادعا قابل قبول نیست.

حجت الاسلام سعیدی شاهرودی در دیگر بخش‌های سخنان خود سفر رئیس جمهور به سوریه را موفقیت‌آمیز دانست و تصریح کرد: بیان همه خصوصیت‌های سفر به دلیل طبقه‌بندی و سوءاستفاده دشمنان میسر نیست، اما سفر بسیار موفقیت‌آمیز بوده و دیدیم که بشار اسد به صورت یک قهرمان وارد اتحادیه عرب شد و همگی در برابر او قیام کردند؛ آن هم اسدی که روزگاری می‌گفت همه اطرافیان من فرار کرده و من تنها مانده‌ام، اما امروز مقاومت ملت سوریه سبب این گشایش‌ها می‌شود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار