یادداشت/

اهانت به مقدسات، مسلمانان را حول محور قرآن متحدتر خواهد کرد

اهانت به مقدسات اسلامی، نه تنها خللی در اراده و عزم امت واحده اسلامی در مبارزه با نظام استکباری و لیبرالیستی نخواهد داشت، بلکه مسلمانان را حول محور قرآن متحدتر از پیش خواهد کرد و این نوع اهانت‌ها نشان دهنده عجز دشمنان در مقابله با تفکر ناب اسلامی است.
کد خبر: ۵۶۹۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۳:۵۶ - 28January 2023

اهانت به مقدسات، مسلمانان را حول محور قرآن متحدتر خواهد کرد

گروه استان‌ها دفاع‌پرس - حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدامیر ابراهیمی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان؛ «قَد بَدَتِ البَغضاءُ مِن أَفواهِهِم وَما تُخفی صُدورُهُم أَکبَرُ»، بار دیگر بغض و کینه‌های کفار و نظام استکباری بر علیه مسلمانان با توهین به قرآن کریم، ظاهر شد.

نظام لیبرال سرمایه‌داری و استکبار جهانی که با هدف بلعیدن سرمایه‌های مسلمانان جنگ‌های نیابتی را در جهان اسلام راه انداختند و از جبهه مقاومت و مسلمانان شکست مفتضحانه خوردند و بدون دستاوردی امروز مجبور هستند ممالک اسلامی را ترک کنند، حالا با توهین به مقدسات اسلامی، قرآن کریم و مرجعیت دینی می‌خواهند از مسلمانان زهر چشم بگیرند.

کفار و منافقین و مشرکین بدانند این اهانت‌ها که نتیجه شکست سیاست‌های غربی در ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی و شکست تفکر لیبرالیستی در غرب و گرویدن جوانان اروپایی به اسلام عزیز است، نه تنها خللی در اراده و عزم امت واحده اسلامی در مبارزه با نظام استکباری و لیبرالیستی نخواهد داشت، بلکه مسلمانان را حول محور قرآن متحدتر از پیش خواهد کرد و این نوع اهانت‌ها نشان دهنده عجز دشمنان از مقابله با تفکر ناب اسلامی است.

توهین به مرجعیت دینی، قرار دادن سپاه پاسداران مقتدر و قهرمان در لیست گروه‌های تروریستی و توهین‌های مکرر سیاست‌مداران و نشریات غربی‌ها به قرآن کریم نشان‌گر عمق تاثیرگذاری منویات اسلام عزیز است و آن‌ها تنها راه مقابله با اسلام را توهین و رفتارهای غیر اخلاقی می‌دانند.

امت اسلامی با این اقدامات، چهره بزک شده غربی‌ها را بهتر خواهند شناخت؛ «وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ»، و با عزم و اراده‌ای قوی‌تر از قبل به سمت جامعه سازی اسلامی با الهام گرفتن از قرآن کریم قدم برخواهند داشت.

انتهای پیام/ بتول تقی‌شاهبازی

نظر شما
پربیننده ها