معاون پارلمانی رئیس جمهور:

سپاه پاسداران همواره با تروریست‌ها مقابله کرده است

«حسینی» با محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا گفت: سپاه پاسداران همواره با منافقان و تروریست‌ها مقابله کرده است
کد خبر: ۵۶۹۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴ - 27January 2023

سپاه پاسداران همواره با تروریست‌ها مقابله کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز در سخنانی در جمع نمازگزاران رامسری با محکوم کردن اقدام موهن اهانت به مقدسات و قرآن کریم اظهار داشت: کشور‌های غربی و فرانسه که دم از حقوق بشر می‌زنند در دوران استعمار بر کشور‌های زیادی سلطه داشتند و شمار زیادی از انسان‌ها را قتل عامل و ثروت ملت‌ها را چپاول کردند.

وی با اشاره به آشوب‌های پاییز در کشور و نقش اروپا و سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی آن‌ها در این آشوب‌ها افزود: با فروپاشی این آشوب‌ها نیز این کشور‌ها اقدام به جنجال درباره مجازات متهمان و آشوبگران کرده بودند.

حسینی با عنوان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی مماشاتی با آشوبگران ندارد، گفت: کشور‌های غربی تلاش کردند آتش برافروخته آشوب‌ها را زنده نگه دارند و رفتار‌های نامناسبی انجام داده اند.

این مسئول با محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا در قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریست بیان کرد: سپاه پاسداران همواره با منافقان و تروریست‌ها مقابله کرده اند و اگر اقدام سپاه و سردار سلیمانی در مقابله با داعش نبود، اکنون غرب آسیا و اروپا ناامن بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن به قدرت ایران اسلامی پی برده است، تصریح کرد: ارتش و سپاه ما به قدرتی دست یافته اند که در حیاط خلوت آمریکا حضور دارد و این مانور اقتدار جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

وی با محکوم کردن آتش زدن قرآن کریم اذعان داشت: کسی که قرآن کریم را آتش می‌زند در واقع به تمام بشریت و ادیان الهی توهین کرده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با گرامیداشت دهه فجر و همزمانی با عید امامت و مبعث تصریح کرد: دولت طی یکسال ونیم گذشته از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات مردم فروگذار نکرده است و بنای دولت بر این بود که از مشکلات مردم بکاهد.

وی توجه به معیشت مردم را اولویت اصلی دانست و ادامه داد: همه شاخص‌های اقتصادی در کشور رو به بهبودی و رشد است هرچند هنوز به وضع مطلوب در حوزه اشتغال و کاهش تورم نرسیدیم، اما دولت کوتاهی نداشته است.

حسینی اضافه کرد: دولت در کنار حل وفصل مسائل روزمره مردم، پروژه‌های بزرگی را اجرا کرده است، زیرا کشور ظرفیت‌های زیادی از جمله معادن، وجود ۱۵ کشور همسایه وغیره دارد و کشور‌های مختلفی نیازمند ما هستند.

وی با اظهار اینکه ریل گذاری درستی باید در برنامه هفتم صورت گیرد، گفت: امیدواریم با توجه به ظرفیت‌های مختلف به اهداف توسعه دست یابیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار