امام جمعه نطنز:

دستاوردهای نظام باید برای نوجوانان و جوانان تبیین شود

حجت‌الاسلام «یعقوبی» گفت: مهم‌ترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی استقلال کشور است، دستاوردهای نظام باید برای نوجوانان و جوانان تبیین شود.
کد خبر: ۵۶۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲ - 27January 2023

دستاوردهای نظام برای نوجوانان و جوانان تبیین شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان،  حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد یعقوبی» امام‌جمعه نطنز امروز (جمعه) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اقدام خلاف قانون پارلمان اروپا در تروریست نامیدن سپاه اظهار داشت: پارلمان اروپا امروز با سپاه مقابله نمی‌کند بلکه دارد با ملت ایران مقابله می‌کند چون سپاه مساوی است با ملت غیور ایران و سپاه خط قرمز ملت ایران محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: تروریست اصلی امروز آلمان، فرانسه و انگلیس هستند که دستشان به خون ملت‌های مظلوم آلوده است و بچه‌های سپاه و بسیج ارتش ما امروز از بمب شیمیایی این کشورها ناله می‌کنند و آرام نیستند.

امام جمعه نطنز یادآور شد: دلیل این اقدام پارلمان اروپا این است که آمریکا و اروپا و رژیم صهیونیستی از سپاه عزیز ما ضربه خوردند، آن‌ها از هوشیاری و در میدان بودن و زمان‌شناسی سپاه واهمه دارند و از هر طرف که خواستند به ایران ضربه بزنند هم در بُعد نظامی، دیپلماسی و در جنگ ترکیبی و اطلاعاتی با سد مستحکمی مانند سپاه مواجه شدند و در همه جنگ‌های خود شکست خوردند.

حجت‌الاسلام یعقوبی تصریح کرد: اروپا به خیال خودشان می‌خواستند سپاه را در چشم مردم تخریب کند، اما سپاه امنیت ما را حفظ کرده و می‌کند و سپاه ما عزت کشور و مایه پیشرفت و عظمت و اقتدار ملت ایران است و امنیت  ما مرهون جان‌فشانی نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه و ارتش است.

وی با اشاره به  فرارسیدن دهه مبارک فجر ابراز داشت: برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی باهدف زنده کردن یاد و خاطره شهیدان این راه و تجدیدعهد و میثاق با آرمان‌های آن‌ها است. برگزاری این جشن‌ها باید با مشارکت حداکثری مردم باشد، چرا که با حضور مردم شاهد به ثمر نشستن انقلاب بودیم و دستگاه‌های دولتی برآمده از انقلاب مردمی هستند.

امام جمعه نطنز متذکر شد: در دهه فجر باید دستاوردهای نظام برای نوجوانان و جوانان تبیین شود، مهم‌ترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی استقلال کشور است و ما توانستیم در زمان پیروزی انقلاب اسلامی در این سال‌ها با رشد علمی در رده‌بالای متوسط جهانی قرار بگیریم. امروز صاحب بزرگ‌ترین مرکز پیوند قرنیه و چشم‌پزشکی در دنیا هستیم و پیوند قلب را در کشور انجام می‌دهیم و رتبه سوم دنیا در درمان ناباروری راداریم و همه این‌ها به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار