یادداشت/ حامد افروغ

تحرکات عصبی دشمنان، سند ضعف استکبار جهانی در برابر انقلاب اسلامی

رصد رفتار و تحرکات عصبی دشمنان ایران بزرگ در گوشه گوشه جهان که با سرو صدای مضاعفی صورت می‌گیرد، حاکی از آن است که مسیر ملت ایران در جهت پیروزی و ظفر به مراحلی رسیده که استکبار جهانی با همه زیر و بالایش آمده تا شاید بتواند اندکی از سرعت غروب خود بکاهد.
کد خبر: ۵۶۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۶ - 28January 2023

اجماع دشمنان ایران، سند ضعف استکبار برابر انقلاب اسلامیگروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس ـ حامد افروغ؛ انقلاب اسلامی ایران از بدو پیدایش با انواع دسیسه‌های داخلی و خارجی و انواع سنگ‌اندازی‌ها برای ایجاد وقفه جهت رسیدن به آرمان‌هایش مواجه بوده است؛ آرمان‌هایی که با وجود آنها دیگر جبهه استکباری غرب نمی‌تواند سلطه خود را بر سر ملت‌های جهان مستحکم نگه دارد و هر آن باید منتظر فروپاشی قدرتش در چیرگی بر سرنوشت مردم دنیا باشد.

از آنجا که ظهور و بروز انقلابی چون انقلاب اسلامی ایران هنوز مورد بهت و حیرت سردمداران غرب است و تا کنون نتوانسته‌اند با وجود آن کنار بیایند، در هر برهه‌ای به شکلی به مقابله پرداخته‌اند و هر بار عده‌ای از قطار دشمنی با ملت ایران پیاده و عده‌ای سوار شده‌اند؛ در سالیان اخیر، اما این هم‌صدایی عجیب استکبار و نوچه‌هایش علیه ایران، از استرالیا و کره جنوبی گرفته تا کانادا و آلبانیو امثالهم، حاکی از آن است که دیگر کارت چنان به استخوان غرب رسیده که با همه توان حتی در حد صدا زدن نوچه‌های ریزه‌اش دست به کار شده است.

به قول برخی روایات که آورده‌اند، در آخرالزمان شیطان غلیظ شده و مظاهرش و حتی بعضا خودش نموی می‌یابند، استکبار که تا قبل از انقلاب اسلامی نامش لرزه بر تن مرعوبین می‌انداخت، امروز با جمع کردن همه عوامل و قدرتش گویی غلیظ شده تا با ملت ایران دربیافتد.

تحریم‌های شخص‌محور و اقدامات غیر قانونی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دشمن‌تراشی برای ایران در کشورهای جبهه مقاومت، تحریک کردن اعراب در نبرد نژادی علیه مردم ایران و بازی با مظاهر تاریخی کشور از جمله خلیج فارس، ایجاد آشوب‌های اجتماعی و پول‌پاشی برای روشن نگه داشتن شعله اعتراضات، جنگ تمام‌عیار رسانه‌ای و ایجاد قارچ‌گونه شبکه‌ها، سایت‌ها و کانال‌های ضد ایرانی و... همه و همه دال بر آن است که دشمن دیگر به هر خار و خاشاکی چنگ می‌زند تا بلکه افول سلطه خود را به عقب بیاندازد.

ایران اسلامی البته به برکت خون‌های پاک و گام‌های استوار فرزندانش تا کنون از پس بسیاری از توطئه‌ها برآمده و معجزه مانایی خود را با وجود این حجم از دشمنی بر معجزه ظهور انقلاب اسلامی افزوده است. ظهوری که انفجار قبل از فوران گدازه از دل آتشفشان، نوید ظهور منجی عالم بشریت را می‌دهد تا با گدازه آتش دل مستضعفانی که در طول قرن‌ها زیر دست و پای مستکبرین سوخته‌اند، آتش بر بهشت دروغین اهل زر و زور و تزویر بیاندازند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار