بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدرسه علمیه حقانی قم

اسماعیلی در ادامه سفر استانی یک روزه خود به قم ضمن بازدید از مدرسه علمیه حقانی این استان، از نزدیک پای دغدغه ها و نقطه نظرات طلاب علوم دینی این مدرسه نشست.
کد خبر: ۵۶۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶ - 28January 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع طلاب این مدرسه علمیه، مدرسه حوزوی حقانی را از یکی از اصلی‌ترین پایگاه‌های دوران انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: شهید بهشتی، آیت الله مصباح یزدی و شهید صدوقی و بسیاری دیگر از بزرگان انقلاب اسلامی در مدرسه حقانی پرورش یافتند و طلاب این مدرسه با تاسی از مکتب امام خمینی (ره) می‌توانند جا پای بزرگان حوزه بگذارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه برای تولید آثار هنری از ظرفیت بالایی برخوردارند، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره جدید فعالیت خود از برنامه های فرهنگی و هنری فعالان حوزه های دینی و قرآنی حمایت ویژه خواهد کرد، همچنین رهبر معظم انقلاب نسبت به موضوع انتقال مفاهیم اسلامی و دینی با ابزار هنر تاکیدات فراوان دارند که امیدواریم طلاب هنرمند در رشته‌های مختلف هنری در این عرصه به صورت جدی وارد میدان شوند.

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدرسه علمیه حقانی قم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در در جمع طلاب مدرسه حقانی قم گزارش کوتاهی از فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه دین، قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت مردمی ارائه کرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها