یادداشت/ سردار غلامرضا جلالی

هزینه شکست برای صهیونیست‌ها در نبرد جدید بیشتر از قبل خواهد بود

صهیونیست‌ها بدون عبرت گرفتن از جنگ سال ۲۰۲۱، بار دیگر در صدد تکرار همان بازی هستند؛ غافل از اینکه هزینه‌های شکست در هرگونه نبرد جدید با گروه‌های مقاومت برای صهیونیست‌ها به مراتب بیشتر از قبل خواهد بود.
کد خبر: ۵۶۹۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶ - 28January 2023

سردار جلالیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در یادداشتی به حملات اخیر صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین در کرانه باختری واکنش نشان داده است.

متن این یادداشت بدین شرح است:

صهیونیست‌ها سرنوشت جنگ سال ۲۰۲۱ را یک بار مرور کنند

جنگ سال ۲۰۲۱، هشداری بود برای رژیم صهیونیستی، هشداری که هم توان بازدارندگی و هم توان عملیاتی صهیونیست‌ها در برابر دیدگان حیرت‌زده ژنرال‌های پرادعای اسرائیلی و حامیان آمریکایی و اروپایی تل‌آویو به چالش کشیده شد. بسیاری از موشک‌های قسام از سامانه موسوم به گنبد آهنین عبور کردند و در عمق استراتژیک اراضی اشغالی فرود آمدند. جالب اینکه اکنون، صهیونیست‌ها بدون عبرت گرفتن از آن ماجرا، بار دیگر در صدد تکرار همان بازی هستند؛ غافل از اینکه هزینه‌های شکست در هرگونه نبرد جدید با گروه‌های مقاومت برای صهیونیست‌ها به مراتب بیشتر از قبل خواهد بود.

نتانیاهو در صدد فرار از بحران‌های داخلی در اراضی اشغالی است

به نظر می‌رسد برای فرار از فشار‌های ناشی از اعتراضات گسترده و بی سابقه در میان ساکنان اراضی اشغالی نتانیاهو دست به خلق بحران دیگری از جنس درگیری با گروه‌های مقاومت زده است تا از جهنمی که در داخل سرزمین‌های اشغالی با آن رو به روست بگریزد. این در حالیست که این اقدام نه تنها نتانیاهو را از مهلکه نجات نمی‌دهد بلکه آتش جهنمی به مراتب گسترده‌تر را در برابر خود و رژیم صهیونیستی شعله ور خواهد ساخت.

در قاموس مقاومت، نتانیاهو، لاپید و اولمرت تفاوتی با یکدیگر ندارند

سرکردگان رژیم صهیونیستی این را بدانند که در قاموس گروه‌های مقاومت وگفتمان مقدسی که در بطن جریان مقاومت جاریست، اساسا تفاوتی میان سیاستمداران و کابینه‌های صهیونیستی وجود ندارد و هریک از این افراد قسمتی از پازل و تصویر نهایی سقوط و اضمحلال رژیم منحوس صهیونیستی را تکمیل کرده است.

چرا از مواضع پاپ و گوترش خبری نیست؟!

سوالی که در این میان مطرح می‌شود این است که آنتونیوگوترش دبیرکل سازمان ملل متحد و پاپ فرانسیس رهبرکاتولیک‌های جهان که در جریان خلق اغتشاشات اخیر توسط غرب و جریانات سخیف ضد انقلاب در ایران، ورود غیرمسئولانه و غیرصادقانه‌ای به این عرصه داشتند چرا در جنایت اخیر رژیم صهیونیستی خبری از آنان نیست؟

مراقب آدرس‌های غلط غرب در قبال توحش صهیونیست‌ها باشیم

فراموش نکنیم که وقاحت و جسارت اخیر صهیونیستها، درست همزمان با برگزاری مانورنظامی مشترک با آمریکا عینیت پیدا کرد. از همین رو در مصدریابی و تحلیل اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و کرانه باختری، رد پای واشنگتن و بازیگران اروپایی نسبت به هر زمان دیگری پررنگ‌تر است. کاخ سفید، کنگره آمریکا، پارلمان اروپا، شورای اروپا و دیگرنهاد‌ها و لابی‌هایی که برخی از آن‌ها از مخالفت ظاهری خود با اقدامات اخیر صهیونیست‌ها سخن گفته اند، هم به لحاظ حقوقی و هم راهبردی، شریک جرم رژیم اشغالگر قدس محسوب می‌شوند و باید در انتظار آثارو تبعات این همراهی وحمایت غیر قابل توجیه خود باشند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار