رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت خبر داد؛

کشف ۱۲۴ هزار قلم کالای قاچاق به ارزش ۷ میلیارد تومان

سرهنگ بهرامی با اشاره به کشف بیش از ۱۲۴ هزار قلم کالای قاچاق گفت: ازش اموال کشف شده هفت میلیارد تومان است.
کد خبر: ۵۶۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶ - 28January 2023

کشف ۷ میلیارد تومانی انواع کالای قاچاقبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ کارآگاه «هدایت بهرامی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۲۴ هزار قلم انواع کالای قاچاق خبر داد.

سرهنگ کارآگاه بهرامی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در محدوده خیابان شوش شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه محرز شد که یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق تحت پوشش بارقانونی از شهر مشهد در تهران در باربری در خیابان شوش در حال تخلیه کالای قاچاق است.

وی تصریح کرد: در بررسی اولیه مشخص گردید که اقدام به پوشاندن و اختفاء کالا‌ها نموده و تحت پوشش یک فقره بارنامه اقدام به حمل مقادیری کالا نموده، در حالی که پس از بازدید مشخص گردید بارخارجی و بارنامه، اسناد و مدارک گمرکی ساختگی است.

سرهنگ کارآگاه بهرامی افزود:کالا‌های کشف شده شامل ماکروفر، چمدان مسافرتی، لوازم تحریر، انواع مودم، پاور بانک، پوشاک و... همگی ساخت کشور‌های چین و ترکیه جمعاً ۱۲۴هزار و ۵۷۸ قلم است که پرونده‌ای در خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۷۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق یا احتکارکالا را با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار