رژیم صهیونیستی در دوگانه خشم و ناتوانی

عملیات شهادت طلبانه یک جوان فلسطینی در شهر اشغالی قدس سران و مقامات رژیم صهیونیستی را در وضعیت دوگانه خشم و ناتوانی قرار داده است.
کد خبر: ۵۶۹۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵ - 28January 2023

رژیم صهیونیستی در دوگانه خشم و ناتوانیبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، خشم و نگرانی سران و مقامات رژیم صهیونیستی پس از عملیات موفقیت آمیز قدس و ناتوانی دستگاه‌های امنیتی این رژیم در مقابله و جلوگیری از چنین عملیاتی را می‌توان به خوبی در چهره و سخنان آن‌ها مشاهده کرد.

«یائیر لاپید» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات شهادت طلبانه شب گذشته در قدس اشغالی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: شب سخت و دردناکی بود و صحنه‌های ترسناکی رقم خورد.

وی در موضعی منفعلانه افزود: نباید با این گونه عملیات مماشات کرد، باید با قدرت با عاملان آن برخورد کرد.

همچنین «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که به محل عملیات رفته بود، در این باره گفت: باید به عملیات قدس پاسخ دهیم، زیرا نباید اوضاع این گونه تداوم پیدا کند.

وی افزود: قوانین مربوط به کاربرد سلاح باید اصلاح شود.

از سوی دیگر، «یعقوب شبتای» رئیس پلیس رژیم صهیونیستی اذعان کرد که عملیات قدس سخت و پیچیده بود و این عملیات یکی از بدترین عملیاتی است که در سال‌های اخیر شاهد آن بودیم.

اسرائیل در دوگانه خشم و ناتوانی

همچنین «آویگدور لیبرمن» وزیر دارایی کابینه قبلی رژیم صهیونیستی در این باره گفت: قتل وحشتناکی امشب در قدس اتفاق افتاد.

«یوسی یهوشع» خبرنگار نظامی روزنامه «یدیعوت آحارنوت» نیز در واکنش به عملیات قدس گفت که این عملیات اولین آزمون مهم برای کابینه رژیم صهیونیستی بود، نه آنچه در جنین اتفاق افتاد و یا موشک‌هایی که از غزه شلیک شد.

وی افزود: روز گذشته هم گفتیم که نگرانی دستگاه نظامی از چنین رویدادی در قدس و یا کرانه باختری است.

این خبرنگار صهیونیست تاکید کرد که این عملیات سخت‌ترین و خونین‌ترین عملیات مسلحانه در ۱۵ سال گذشته بود.

این درحالی است که شماری از صهیونیست‌ها شب گذشته در محل عملیات شهادت طلبانه جوان فلسطینی در شهر اشغالی قدس با خشم و عصبانیت به شبکه صهیونیستی "ریشت کان" گفتند که ۲۰ دقیقه طول کشیده که پلیس به محل عملیات خود را برساند.

یک صهیونیست نیز به شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی با عصبانیت گفت: با پلیس تماس گرفتم و بعد از ۲۰ دقیقه به محل عملیات رسیدند.

پیش از این نیز «بنیامین نتانیاهو» در اولین واکنش خود به عملیات شهادت طلبانه یک جوان فلسطینی در قدس اشغالی که منجر به کشته شدن ۷ صهیونیست و زخمی شدن ۱۰ نفر دیگر شد، گفت: بعد از جلسه با دستگاه‌های امنیتی، تصمیمات فوری در این رابطه اتخاذ کردیم. این تصمیمات را در جلسه امروز (شنبه) کابینه مطرح خواهیم کرد تا تصویب شود.

وی همچنین گفت که این بدترین حمله در طول چند سال اخیر بوده است.

این جوان فلسطینی به نام «خیری علقم» شب گذشته با حمله به صهیونیست‌ها در محله «النبی یعقوب» واقع در شمال قدس، دستکم ۷ تن از آن‌ها را به ضرب گلوله به هلاکت رساند و ۱۰ نفر را نیز زخمی کرد که حال برخی از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

رادیو صهیونیستی «کول براما» به نقل از شاهدان عینی گزارش داد که مجری عملیات قدس هنگام تیراندازی فریاد «جنین» سرداده بود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها